hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

A XIXO jeges teák, soft drinkek, ízesített vizek nem tartoznak a NETA törvény hatálya alá.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Csak kevés ország lesz képes ellenszegülni az aggasztó tendenciának. (Frissített)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

 A rendezvény célja, hogy segítenek a korszerű táplálkozás-egészségügyi ismeretek elsajátításában.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-10

Emmi: tájékoztatták az iskolaigazgatókat a büfékben árusítható termékekről.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

A Fiatal Családosok Klubjának vezetője kikelt a tanintézmények büféinek repertoárja ellen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-30

A tanulók negyede nincs megbarátkozva a súlyával.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-02

Az ellenőrzések célja nem a büntetés lesz.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-04-30

Korlátozhatják az energiaitalok fogyasztását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-04-09

Az észak-magyarországi régióra összpontosító "razzia" célja a versenysemlegesség megtartása, az adóelkerülés kiszűrése és a fogyasztók védelme.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-04-04

Szinte minden vizsgált gyermekmenzán talált kifogásolnivalót a Nébih.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.