hirdetés
2017. december. 12., kedd - Gabriella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Csak kevés ország lesz képes ellenszegülni az aggasztó tendenciának. (Frissített)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

 A rendezvény célja, hogy segítenek a korszerű táplálkozás-egészségügyi ismeretek elsajátításában.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-10

Emmi: tájékoztatták az iskolaigazgatókat a büfékben árusítható termékekről.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

A Fiatal Családosok Klubjának vezetője kikelt a tanintézmények büféinek repertoárja ellen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-30

A tanulók negyede nincs megbarátkozva a súlyával.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-02

Az ellenőrzések célja nem a büntetés lesz.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-04-30

Korlátozhatják az energiaitalok fogyasztását.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-04-09

Az észak-magyarországi régióra összpontosító "razzia" célja a versenysemlegesség megtartása, az adóelkerülés kiszűrése és a fogyasztók védelme.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-04-04

Szinte minden vizsgált gyermekmenzán talált kifogásolnivalót a Nébih.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-08-23

Kevesebbet költünk házon kívüli étkezésekre, de ha megyünk, akkor vendéglőbe, büfébe vagy pizzériába. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.