hirdetés
2017. április. 28., péntek - Valéria.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-10

Az Isobar kiemelten fogja használni a női célcsoportokra szabott Live InSync platformot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-09

Kevesebb nemzetközi fesztiválsiker született 2016-ban, mint egy évvel korábban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-23

A hirdetőknek szakemberek segítenek megismerni az új hirdetői felületet érintő szabályozást.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2016-05-02

106 munka jutott döntőbe a magyar reklámszakma egyik legfontosabb versenyén.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-12-17

Filmeket nézhet, méghozzá reklámfilmeket, sőt, szavazhat is rájuk!

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-02

A tavalyi év fontos újításai és rekordnevezése után idén ismét újított a Kreatív Csoport a 2015-ös Lollipop versenyen. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-08

Az ügynökség kapta az év alkotásáért és az év ügynökségéért járó fődíjat is. 

#8
Élelmiszer Online
2015-01-06

A Kreatív szerint az Opera-szpot végzett az élen.

#9
Élelmiszer Online
2014-07-03

A 23 shortlistes munkából 15 kapott díjat. Eredményhirdetés és sok fotó!

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-06-16

A Kreatív versenyén 46 nevező indult.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.