hirdetés
2017. november. 22., szerda - Cecília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

A tiszapüspöki üzem tevékenysége 185 milliárd forinttal fogja növelni a GDP-t.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A maga ágazatában a rendszerváltás óta példátlan méretű hazai beruházás valósult meg a településen.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

A termelés értéke 2880 milliárd forintot tett ki.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

Nagy István elmondása szerint az európai uniós támogatások nélkül a hazai agrárium mínuszos lenne.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-17

A minőség ügye iránt bizonyíthatóan elkötelezett agrárgazdasági szervezetek pályázhatnak az elismerésre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2013-11-20

A gyár kapacitása néhány éven belül 150 ezer tonnára nőhet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-10-24

Többek között ez is kiderült a szabadegyházai Hungrana Kft. gyáravató ünnepségén.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-01-30

Jó esély van arra, hogy 2014-15 helyett 2020-ban szűnjön meg az Európai Unióban (EU) a cukorkvóta.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2009-09-22
Sok gabonatermelő számít csődre, mert a hektáronként 60-80 ezer forint veszteséget nem kompenzálja az uniós támogatás. Eközben új szereplővel, a Cargill-lel bővült az áruhitelező integrátorok köre.
#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> nemzeti értékeink
2008-02-22
Kisüsti, törköly, érlelt, mézes - többek között ezeket a pálinkafajtákat határozza meg a pálinkáról és a Pálinka Nemzeti Tanácsról szóló törvényjavaslat, amelyet ötpárti egyetértéssel nyújtottak be az Országgyűlésnek.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.