hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2951
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Nagy István mezőgazdasági miniszter stratégiai fontosságúnak tartja a hazai feldolgozóipar fejlesztését.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

A mutató éves átlaga 2018-ban 3,5 százalékkal volt alacsonyabb a 2017-es szintnél.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-10

Hét év után vált, és kap új szlogent a Pepsi. Dél-Amerikában és Kelet-Európában vezetik be először az új elemeket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

Többek között a Szörnyecskék előtt is tiszteleg a vállalat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Csehország törvényi eszközökkel próbálja csökkenteni az élelem elpocsékolásának helyi mértékét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

A Hamisítás Elleni Nemzeti Testület tanácsokkal segít elkerülni a hamisított termékeket.

#7
Élelmiszer Online
2018-12-18

Az új év, új élet, új szakma mottó jegyében sokan vágnak bele egy képzésbe az esztendő elején.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

A régieket 2019. október 31-ig lehet felhasználni az üzletekben.

#9
Élelmiszer Online
2018-12-17

A Tetra Pak 3 tippel segít csökkenteni a csomagolás mennyiségét a környezettudatos karácsony jegyében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

250 négyzetméter műjégre volt szükség a folyosók beborításához.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.