hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2826
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

Az hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót egy fiatal magyar brand, a XIXO.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

A NAK elnöke szerint, ha a jelenlegi fogyasztási trend folytatódik, az ágazat szép jövő előtt áll.

#3
Élelmiszer Online
2018-06-19

A magyar cukrászok szerint óriási átverés az albán óriásfagyi, még akkor is, ha szabályokat nem sért.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-19

A szimpóziumon szó esett például az ipari és az étkezési mák legfontosabb fenológiai ismertetőjegyeiről is.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-15

Kiállítás nyílt a témában Szegeden.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Új módszertant dolgoztak ki az uniós élelmiszerek kettős minőségének vizsgálatához.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-15

Sorozatban 3. éve díjazták a Marsot a rangos európai díjátadón.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Egyre merészebb vállalásokat tesznek az alkoholmentes italok hazai gyártói.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

Az áprilisi hőhullám jelentősen megviselte a táblákat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

És csak 100 kalóriát tartalmaz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.