hirdetés
2018. december. 14., péntek - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 83
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Első évében, csak a mezőgazdaságban már több milliárd forint kárt előzött meg.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Valószínűleg Apollo is szerepet játszott a dologban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

A NAK szerint idén többször is üzembe kellett helyezni a berendezéseket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-11

A konstrukció népszerűsége egyre nő a magyar gazdálkodók körében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Csak a barackfák estek a forróság és a jégverés áldozatául.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-03

Több mint háromszoros mezőgazdasági kárkifizetés az extrém időjárás miatt.

#7
Élelmiszer Online
2018-01-29

Csak biztosítással együtt nyújt hatékony védelmet a jégkármérséklő rendszer (jéger).

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

A szisztéma üzemeltetése a gazdák számára nem jár pluszköltségekkel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

A klímakutatásra használt számítógép az elődjénél ötször nagyobb teljesítményre képes.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Az AKI bemutatta a Mezőgazdasági Kockázatkezelési Rendszer 2016-ra vonatkozó működését és eredményeit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.