hirdetés
2018. október. 24., szerda - Salamon.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 86
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A kiállítás középpontjában a precíziós gazdálkodás, illetve a betakarítás gépesítése és a talajmunkák állnak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Valószínűleg Apollo is szerepet játszott a dologban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

A NAK szerint idén többször is üzembe kellett helyezni a berendezéseket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

Idén a megszokotthoz képest tíz nappal tart előrébb a folyamat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

A megszokottnál jóval korábban, már augusztusban megkezdődhet a szüret.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

12 milliárd forinttal. Az uniós kiegészítéssel működő támogatások megnégyszereződnek. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

A NAK elnöke szerint, ha a jelenlegi fogyasztási trend folytatódik, az ágazat szép jövő előtt áll.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-11

A konstrukció népszerűsége egyre nő a magyar gazdálkodók körében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

A gyümölcs már ezen a hétvégén megjelenhet a piacokon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Csak a barackfák estek a forróság és a jégverés áldozatául.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.