hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 182
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

18 terméket érintett az átfogó vizsgálat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

A fokozott meleg drasztikusan növeli az ásványvizek, üdítők, sörök iránti keresletet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-25

Egy skóciai kézműves fagylaltozó nem viccel.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-25

A hétköznapok során is hasznosítható tippek adják a kreatív koncepció alapját.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-20

Forradalmi megoldások az önhűtő csomagolástól a vega steakig.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Összesen tizenhárom gyümölcs- vagy gyümölcsös jégkrémet tesztelt a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

És csak 100 kalóriát tartalmaz.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

Változatos aromauniverzum bontakozik ki a szervezet által kibocsátott címkesorozatban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az élelmiszer-kategóriák nagy része helyi márkák erős bástyája. A trend viszont fordulni látszik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Bátraké a szerencse.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.