hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 176
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

És csak 100 kalóriát tartalmaz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

Változatos aromauniverzum bontakozik ki a szervezet által kibocsátott címkesorozatban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az élelmiszer-kategóriák nagy része helyi márkák erős bástyája. A trend viszont fordulni látszik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Bátraké a szerencse.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

A lakosság testszagának hiánya miatt buknak el az ilyen irányú törekvések.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-21

Napjainkban a fogyasztók sokkal könnyebben férnek hozzá a globális márkákhoz.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Magyar fiatalok jégkrém startup-ja a világ legjobbjai között!

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-09

Elkezdődött az Anuga, a világ legnagyobb élelmiszer vására –  Tudósítónk jelenti Kölnből.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Szárnyal az egészséges és a „mentes” termékek piaca.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-11

11 csapat versenyzett a Design Terminál idei Power Camp rostanapján, köztük több magyar is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.