hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Élelmiszer Online
2017-07-22

„Én pék vagyok” – mondja magáról Ludwig Klára, a JÓkenyér ügyvezető-tulajdonosa.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-19

Komoly változásokat eredményeznek a hazai élelmiszeriparban a Magyar Élelmiszerkönyv kenyerekre vonatkozó új előírásai. (Javított)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2016-12-02

A kft. évről évre árbevételének 10 százalékát költi technológia- és termékfejlesztésre.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-06-26

18 nevezés kapott elismerést. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-12-06

Egyetlen kattintás távolságra van attól, hogy megismerje a Top 331-et.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-10-12

Sok búza és rozs termett meg hazánkban 1995. november 7-e óta, mióta Ludwig (Mentesi) Klára és Christian Ludwig péksége megsütötte első kenyerét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> SPAR, INTERSPAR
2011-04-02

Mégsem emelkedett a kenyér ára annak ellenére, hogy a pékeknek drágult a liszt – nyilatkozták kereskedők a Magyar Nemzet szombati számában.

#8
Élelmiszer Online
2009-11-06
A kenyér mindennapi étkünk, mégis kevéssé figyelünk oda, hogy milyet vásárolunk. A Tudatos Vásárlók Egyesülete három ismert pékség kínálatát vizsgálta meg a termékek összetételének élettani hatása alapján, de értékelték a bolti kiszolgálást és információnyújtást is.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.