hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 386
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-03

Négy hónapos programsorozattal mond köszönetet vásárlóinak a piac.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-28

Washington megkezdi a mezőgazdasági termelők kártalanítását.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-23

Most kell tenni: Zöldebb iskolát a gyermekeinknek!

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

Indul az Élelmiszerbank Együnk Egymásért jótékonysági kampánya.

#5
Élelmiszer Online
2018-08-21

Kóstoltató kampánnyal ösztönzik a nyúlfogyasztást a debreceni Farmer Expón.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

3,6 millió forint gyűlt össze a Pampers és a Rossmann közös karitatív kampányában.

#7
Élelmiszer Online
2018-08-15

Még nagyobb közösségi futóprogramok lesznek a D24 és a SUHANJ! Alapítvány együttműködéséből.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

Június elején újabb áruházak csatlakoztak a vállalat többszörösen díjazott karitatív programja.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

Idén nyolcadik évébe lépett a Magyarok Kenyere program.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Világszerte egyre több L’Oréal munkatárs önkénteskedik a Citizen Day-en.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.