hirdetés
2017. június. 23., péntek - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 319
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Immár hét éves a rászoruló gyermekek megsegítésére létrehozott kezdeményezés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

A cég bizonyos részlegeibe még a házi kedvenceiket is behozhatják a dolgozók.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-12

A Suhanj! Alapítványnak pedig fitneszgépre gyűjtenek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Az eladatlan élelmiszerek jótékonysági célú adományozása például jelentősen előmozdíthatná a cél elérését.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-15

A bajnokság bevételét a Bátor Tábornak adományozták a résztvevők.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

A cég az Élelmiszerbank közreműködésével idén már 400 tonna élelmiszert adományoz a rászorulóknak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-13

A jótékonysági szervezet már negyedik éve rendezi meg az egész ország területére kiterjesztve az akciót.

#8
Élelmiszer Online
2017-04-04

1,5 millió forint értékű támogatással az intézményeknek egy évig nem kell költeniük más termékre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-02

Az adakozók összesen 1.146.000 forinttal segítették mag a jótékonysági szervezetet a csatornán.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-27

10 ezer élelmiszercsomag elérése a cél.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.