hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 378
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

Idén nyolcadik évébe lépett a Magyarok Kenyere program.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Világszerte egyre több L’Oréal munkatárs önkénteskedik a Citizen Day-en.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

168 helyi közösségépítő program megvalósulását támogatja a Tesco.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Fucsovics Márton sikerei példamutatóak a gyerekek számára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Nemsokára 72 áruház vesz részt az Élelmiszerbankkal közösen indított jótékonysági programban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

Főleg a borászok művészeti vonatkozású tevékenységének támogatását célozza az együttműködés.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-22

A dm IV. Jótékonysági focitornája 5 millió forinttal támogatta a törökbálinti Tábitha-házat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A vállalatnál láthatóan eredményesen zajlik a forgalom-előrejelző és rendelési folyamatok optimalizációja.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

A jótékonysági program keretében 34 te-lepülésen fogtak hozzá a zöldségtermesz-tésnek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

Negyed évszázados jubileumát ünnepli a drogérialánc. 25 civil szervezetet is támogatnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.