hirdetés
2017. augusztus. 21., hétfő - Sámuel, Hajna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 328
#1
Élelmiszer Online
2017-08-14

Kétszáz borász, számtalan ínyencség, változatos szakmai és szórakoztató program csalogatja az érdeklődőket szeptember 7-10. között a Budai Vár teraszaira. A fesztivál főtámogatója, a SPAR Magyarország idén is számos különlegességgel kedveskedik a vendégeknek. (x)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

A támogatást élelmiszercsomagok nélkülözőkhöz való eljuttatására használja fel a magyar egyesület.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-20

A CSR-tevékenység nem kellően tudatos és rendszeres, amely a média megjelenésekből is tükröződik.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-17

A kézműves sörök világa ízekben, illatokban, színekben és különleges összetevőkben szinte kimeríthetetlen variációkat tartogat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

Nemeshany vízimalmában fogják felőrölni a felhalmozott adományt.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-10

Hatodik alkalommal hirdeti meg az adománygyűjtő kampányt, ezúttal a szeptembertől decemberig tartó időszakra.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-06

Folytatódik a Magyar Vöröskereszt és a Procter & Gamble együttműködése

#8
Élelmiszer Online
2017-06-30

A kereskedelmi lánc szállító partnereivel közösen támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesületet. 

#9
Élelmiszer Online
2017-06-23

Tehetséggondozó programot indít a Fornetti.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Immár hét éves a rászoruló gyermekek megsegítésére létrehozott kezdeményezés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.