hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 372
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-22

A dm IV. Jótékonysági focitornája 5 millió forinttal támogatta a törökbálinti Tábitha-házat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A vállalatnál láthatóan eredményesen zajlik a forgalom-előrejelző és rendelési folyamatok optimalizációja.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

A jótékonysági program keretében 34 te-lepülésen fogtak hozzá a zöldségtermesz-tésnek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

Negyed évszázados jubileumát ünnepli a drogérialánc. 25 civil szervezetet is támogatnak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-13

Április 16-án indítja el az „1 Ft + 1%” kampányt a PreVital a Noé Állatotthonnal közösen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-11

A Rama Jótékonysági Receptműhely gyerekekkel együtt ünnepli a költészet napját.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-12

Még 2 hétig lehet jelentkezni a Tesco pályázati programjára, melyen 183 pályázó nyerhet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-26

Sportos Nagyköveteket keres jótékonysági kampányához az Élelmiszerbank.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.