hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 360
#1
Élelmiszer Online
2018-02-15

A Várkert Bazárba költözik az esemény.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Mintegy 170 millió forintot fordított társadalmi és jótékonysági célokra a SPAR 2017-ben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-12

567 ezer forint gyűlt össze a Rama Jótékonysági Receptműhely akcióján.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

Több mint 309 tonna élelmiszer gyűlt össze, amely 34 ezer ajándékcsomag elkészítését teszi lehetővé.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az adományozás januárban is folytatódik.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Vasárnap délutánig 119 millió forintot sikerült összegyűjteni a jótékonysági kezdeményezés keretében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

Ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék: a SPAR  és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat  adományozásra buzdít.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

Együttműködésük új pillérként támogatja a jótékonysági szervezet Jelenlét-programját.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A Magyar Vöröskereszt a Tescóval összefogva szervezi meg a jótékonysági akciót.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

A Jótékonysági Receptműhely karitatív akció keretében buzdítja süteménysütésre a lakosságot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.