hirdetés
2017. május. 01., hétfő - MUNKA ÜNN.,Fülöp, Jakab.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 314
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

A cég az Élelmiszerbank közreműködésével idén már 400 tonna élelmiszert adományoz a rászorulóknak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-13

A jótékonysági szervezet már negyedik éve rendezi meg az egész ország területére kiterjesztve az akciót.

#3
Élelmiszer Online
2017-04-04

1,5 millió forint értékű támogatással az intézményeknek egy évig nem kell költeniük más termékre.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-02

Az adakozók összesen 1.146.000 forinttal segítették mag a jótékonysági szervezetet a csatornán.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-27

10 ezer élelmiszercsomag elérése a cél.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-13

A harmadik Univer24 rendezvényen amatőr úszók és olimpiai bajnokok szelték a habokat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-13

A két vállalat sikeres együttműködése most a társadalmi felelősségvállalásban teljesedik ki.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-31

Ezzel szeretnék felhívni az év elején indult jótékonysági akciójukra a figyelmet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-23

A márka a Mosolyfestők Alapítványt támogatja.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-13

A cég egyébként is szívesen támogatja a társadalmi célú kezdeményezéseket, intézményeket és rendezvényeket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.