hirdetés
2018. november. 16., péntek - Ödön.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 395
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

Sikeres volt a Nestlé és a Tesco közös jótékonysági akciója.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

Az áruházlánc partnerként idén is részt vesz az Ökumenikus Segélyszervezet jótékonysági akciójában.

#3
Élelmiszer Online
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-15

A látogatók a SPAR saját üzemeivel is ismerkedhettek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

A két cég közös jótékonysági akcióval lép fel az élelmiszer-pazarlás ellen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

Együtt viszik tovább a jótékonysági programot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-27

Globális élelmiszerpazarlás: frissen a szemétbe.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

A Tesco Perfectly Imperfect kínálatából is szívesen válogatnak a vásárlók.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-03

Négy hónapos programsorozattal mond köszönetet vásárlóinak a piac.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.