hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 473
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

Éves szinten 2,6 százalékkal lettek magasabbak.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-05

A hazai bortermelés mintegy 10 százalékát állítják elő kisüzemekben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

Az előző esztendő azonos időszakához képest csökkent a dohánytermékeknél jövedékiadó-bevétel.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Az adózatlan dohánytermék birtokosa minimum 30 ezer forint, árusítója legalább 5 millió forint bírságra számíthat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A hetedik hónapban éves szinten 12,7 százalékkal emelkedett a sertéshús ára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Állítása szerint a sofőr nem tudta, hogy a tartályban illegális dohányárut szállít.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Májushoz viszonyítva az átlag nem változott.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

Július 1-jétől az adóraktár-engedélyeseknek napi bontásban kell adatot szolgáltatniuk az adóhatóságnak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-22

Minden adózót mentesített a bevallás kitöltésének kötelezettsége alól.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-19

A jövedéki ügyeket néhány kivételével például csak elektronikus módon lehet majd elintézni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.