hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 479
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

A dohányboltok üzemeltetőin kívül beszállítók, szabályozók és egyéb érintettek is részt vettek a találkozón.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

A holland sörmulti romániai és magyarországi gyártóegységeire vetett szemet az erdélyi cég.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Idén márciusig kellett eldönteniük, hogy milyen formában folytatják tevékenységüket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

Október elsejétől az érintetteknek nem kell pincekönyvet vezetniük.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Éppen ezért vádat emeltek a működtetői ellen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-28

A betakarítás időszakából mintegy három hét van hátra, a jelenlegi időjárás nem sietteti a szüretet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

Éves szinten 2,6 százalékkal lettek magasabbak.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-05

A hazai bortermelés mintegy 10 százalékát állítják elő kisüzemekben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

Az előző esztendő azonos időszakához képest csökkent a dohánytermékeknél jövedékiadó-bevétel.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Az adózatlan dohánytermék birtokosa minimum 30 ezer forint, árusítója legalább 5 millió forint bírságra számíthat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.