hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 468
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Állítása szerint a sofőr nem tudta, hogy a tartályban illegális dohányárut szállít.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Májushoz viszonyítva az átlag nem változott.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

Július 1-jétől az adóraktár-engedélyeseknek napi bontásban kell adatot szolgáltatniuk az adóhatóságnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-22

Minden adózót mentesített a bevallás kitöltésének kötelezettsége alól.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-19

A jövedéki ügyeket néhány kivételével például csak elektronikus módon lehet majd elintézni.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-19

Jelentős változásokat okoz majd a július elsejétől élő új jövedéki szabályozás, nehezíti a helyzetet, hogy sok változás történt a jogalkotási folyamatban. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-16

Július elsején hatályba lép az új jövedékiadó-törvény.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

Az általános forgalmi adó apasztása ezen felül más élelmiszeripari termékeket és szolgáltatásokat is érint.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

Rendesen megnövekedett a profitja és az árbevétele is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-26

A legjobbnak ítélt italok a Pálinkakiválóságok könyvébe is bekerülnek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.