hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 448
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

77 milliárd forintot adózott a söripar.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Itt a lista, hová mennek biztosan a NAV-revizorok.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

Egy autóban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

Megszületett az EU javaslata az alkoholra kivetett jövedéki adóra vonatkozó szabályok átformálására.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Csaknem 105 tonna élelmiszert vontak ki a forgalomból a hatóságok az elmúlt hónapokban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

Tavaly éves szinten gyakorlatilag megduplázódott.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-06

Meglehetősen pozitív képet festett az ágazat jelenlegi állapotáról az agrárminiszter.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

A vizsgált kecskeméti ingatlanon 178 doboz adózatlan cigaretta is előkerült.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

A tervezett nyereséget így is sikerült felülmúlnia.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A rajtaütés előtt 12 helyszínen végzett nyomozást a hivatal.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.