hirdetés
2017. február. 24., péntek - Mátyás.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 533
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-17

A különleges frissítők ettől még nem „töpörödnek össze”.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-15

Több Bács-Kiskun megyei állattelepen a hideg miatt csak most tudják befejezni a fertőtlenítést.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-14

A gyártó eddigi legegészségesebb italát dobja piacra.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-02-14

A magyar élelmiszeripari export bővítéséről és japán autóipari beruházásokról tárgyalt Japánban Szijjártó Péter

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-08

Az édességmárka az új tokiói boltját ünnepli a limitált kiadással.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-07

Varázslatos, (részben) ehető miniatűr univerzumot alkot egy japán művész.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-23

Bálint-nap közeledtével már csak üzleti szempontból is indokolt a lépés.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-23

A magyar agrártárca vezetője szerint más eszközöket kell találni a probléma kezelésére.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-19

Július első hétvégéjén rendezik meg a Red Bull Air Race műrepülő világbajnoki sorozat budapesti futamát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-18

A P&G újabb nagymértékű beruházást jelentett be az újrahasznosítás és hasznos újrafelhasználás területén.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.