hirdetés
2017. december. 16., szombat - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 599
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-08

Sikeresen lezárták a tárgyalásokat az EU-Japán szabadkereskedelmi egyezményről.

#2
Élelmiszer Online
2017-12-04

Exkluzív interjú Mészáros Gáborral, a chocoMe tulajdonosával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

OECD-jelentés: a világgazdaság folyamatosan bővül, de a beruházási ráta túl gyenge.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

A rendszerszerűen sietősen végzett étkezés növeli a metabolikus szindróma kialakulásának kockázatát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-24

A mézfogyasztás további növelése a cél: emelkedett, de elmarad a hazai mézfogyasztás az uniós átlagtól.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-22

Stabil az ágazat helyzete, ám mégsem fogy annyi pulykahús.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Az unióban és Magyarországon egyaránt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az Európai Unióban idén 1,5 százalékos lesz a növekedés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-24

Az Európai Önszabályozó Szervezet (EASA) 25 éves jubileumát ünnepelte.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

A világ legdrágább rizse a felkelő Nap országa számos prefektúrájából érkező termények keveréke.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.