hirdetés
2017. április. 28., péntek - Valéria.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 545
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-18

A megmérettetésre minden eddiginél több külföldi borminta érkezett.

#2
Élelmiszer Online
2017-04-07

A sörmárka immár egy japán cégóriás tulajdona.

#3
Élelmiszer Online
2017-04-06

Először persze tudni kell, hogy digitálisan miként is reprodukálhatjuk az egyes zamatokat.

#4
Élelmiszer Online
2017-04-04

A társaság tavaly 21 százalékkal több, 57 ezer tonna húst és húskészítményt állított elő és adott el.

#5
Élelmiszer Online
2017-03-30

A vírus hatásai csak közvetve érintették a szektort.

#6
Élelmiszer Online
2017-03-28

A „Made in” jelölés feltalálói csupán a negyedikek.

#7
Élelmiszer Online
2017-03-24

Vegyi anyagokkal kezeltek lejárt szavatosságú, az exportkövetelményeknek nem megfelelő húsokat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-21

Világszerte akadnak éttermek, ahol felárat kell fizetni a tányéron hagyott maradékért.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

A nyugat-európai országban 54 százalékos az önellátottság.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-16

Például kifejezetten a japán piacra már el is kezdtek kifejleszteni egy speciális virslifélét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.