hirdetés
2017. október. 20., péntek - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 589
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

A cégnél egy új technológiával a keletkezett hulladék jelentős részét újrahasznosítják.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-25

Sikerrel zárult a magyar mezőgazdaság legnagyobb hazai rendezvénye.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-22

Magyarországon a sertéságazat kibocsátása 6,1 %-kal nőtt, a vágóhidak teljesítménye 5 %-kal bővült.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

A nagyszabású mezőgazdasági és élelmiszeripari esemény több mint 100 éves múltra tekinthet vissza.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-20

A mangalicahús Japánban keresett, emellett a hazai méz és meggyexport is növekedhet.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-19

Az internetes élelmiszer-kereskedelemben nagy lehetőségek rejlenek a magyar ágazat számára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Egyelőre még csak Japánban bontogatja a szárnyait.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-12

Magyar fagylalt is különdíjat kapott a Gelato World Tour nemzetközi fagylaltverseny döntőjében.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-07

A gazdaszervezetek mintegy 400 négyzetméteren mutatkoznak be, 122 kiállítóval.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

A miniszter a mezőgazdaságot és az OMÉK-ot dicsérte az esemény beharangozó sajtótájékoztatóján.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.