hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 559
#1
Élelmiszer Online
2017-06-23

Az új trendek határozzák meg a jövőt. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Ezért is lett az idei OMÉK díszvendége.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

Az elért siker a hazai résztvevők számára állítólag egyelőre „felfoghatatlan”.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-12

Óriási dicsőséget hozott Magyarország számára a Mondial du Fromage 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-07

Az élelmiszerek 1,1 százalékkal drágultak éves szinten.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-07

A német kancellár szerint az EU és az USA közötti tárgyalásokat okvetlenül folytatni kell.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-02

Drága.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-31

A 28 éves múlttal rendelkező márka innovatív termékfejlesztései a természettel vannak összhangban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

Világszerte „ipari Oscar-díjként” ismert a rangos elismerés.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

A cég a belföldi és az exportpiacok bővítésére is komoly energiát fordít.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.