hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 572
#1
Élelmiszer Online
2017-08-16

75 százalékos kapacitás-kihasználtsággal működik az MCS Zrt. április végén átadott új mohácsi vágóhídja.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

A román kormány felhatalmazta az illetékes hatóságokat a vaddisznók ritkítására.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

Egy japán csapat által kifejlesztett jégkrém még napon is akár három órán át meg tudja tartani az eredeti alakját.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

Két háztáji gazdaságban azonosították a kórokozót.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#6
Élelmiszer Online
2017-07-31

Lenyomta az eper a barackot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Japánban hamarosan felbukkannak a szusikihordó robotok.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-17

A sertéshús- és az élősertés-kivitel is emelkedett a tavalyihoz képest.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-17

A kézműves sörök világa ízekben, illatokban, színekben és különleges összetevőkben szinte kimeríthetetlen variációkat tartogat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Májusban az export és az import is jelentősen bővült.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.