hirdetés
2017. március. 23., csütörtök - Emőke.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 539
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-21

Világszerte akadnak éttermek, ahol felárat kell fizetni a tányéron hagyott maradékért.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

A nyugat-európai országban 54 százalékos az önellátottság.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-16

Például kifejezetten a japán piacra már el is kezdtek kifejleszteni egy speciális virslifélét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-07

Az élelmiszer-kivitel lehetőségeiről tárgyalt Tokióban az agrárgazdaságért felelős államtitkár.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-06

A madárinfluenza okozta visszaesés idáig 8 millió dolláros kárt okozhatott a magyar költségvetésnek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-28

A verseny egyes kategóriáiban összesen 95 díjat osztott ki a szakmai zsűri.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-17

A különleges frissítők ettől még nem „töpörödnek össze”.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-15

Több Bács-Kiskun megyei állattelepen a hideg miatt csak most tudják befejezni a fertőtlenítést.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-14

A gyártó eddigi legegészségesebb italát dobja piacra.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-02-14

A magyar élelmiszeripari export bővítéséről és japán autóipari beruházásokról tárgyalt Japánban Szijjártó Péter

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.