hirdetés
2018. szeptember. 24., hétfő - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 648
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Egyre több unión kívüli ország függeszti fel az államból származó sertéshús behozatalát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A Föld sertéshústermelésének 10 százaléka potenciálisan veszélyben van.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A világ legnagyobb élelmiszeripari vállalata saját DNS-ükre hangolt készítményt kínál a fogyasztóknak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-06

Madárinfluenza járvány esetén is tovább folytatódhat a magyar baromfihús japán exportja

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

A kínálatban eddig még sohasem kóstolt Dreher specialitással is megismerkedhet a közönség.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Az új piacok számos lehetőséget tartogatnak a hazai élelmiszerexportnak. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A két ország megállapodásának legnagyobb nyertesei az agrártermelők.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Úgy tűnik a magyar határ mellett már majdnem minden terület fertőzöttnek tekinthető.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Heves-megyében zsugorodott a vírus által lefedett zóna.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-04

Újabb kedvező lépés a hazai baromfiiparnak a japán piacon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.