hirdetés
2018. június. 18., hétfő - Arnold, Levente.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 637
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

Hazánkat dr. Bognár Lajos, országos főállatorvos képviselte az egyeztetésen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

A tárcavezető arra biztatja a helyi cégeket, hogy  ne Magyarországról importálják az élősertéseket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-11

Egyszerre van jelen a világban a népesség-növekedésből eredő mennyiségi igény és a nyugat minőségi elvárása.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A NAIK célja, hogy egyre zamatosabb termést hozó, egyre ellenállóbb növényeket hozzanak létre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Az országot nem rettenti el a hazánkban április 21-én vaddisznókban megállapított afrikai sertéspestis.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-04

Európában az elsők között kóstolhatják meg a magyar fogyasztók a Nestlé izgalmas fejlesztését.

#7
Élelmiszer Online
2018-05-03

Korábban Szerbia, Japán, Tajvan, Szingapúr és Dél-Korea hozott hasonló intézkedést.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

Újabb országok zárják be kapuikat a magyar sertés előtt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Egy európai és négy ázsiai állam található meg közöttük.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

Megállapodott az EU Mexikóval, Japánnal és Szingapúrral. Hazai termékek is profitálhatnak. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.