hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 668
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-20

A Matcha zöld teás KitKatet az ázsiai államban kapható rengeteg variáció egyik legkelendőbb változata ihlette.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Több mint egy évtized után változik a Dreher Classic receptje, megjelenése és neve.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

Többek között erről beszélt az agrárminiszter a 12. Budapesti Mangalicafesztivál hivatalos megnyitóján.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-01

Az EU‒Japán kereskedelem évi 36 milliárd euróval bővülhet a megállapodás teljes körű végrehajtásával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Tenderen választott ki négy ügynökséget a sörgyár. Ebből kettő új partner.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Nagyszabású kereskedelmi egyezmény lépett hatályba az EU és a felkelő nap országa között.

#7
Élelmiszer Online
2019-01-22

Franciaország, Japán és Szaúd-Arábia magyarországi nagykövetével tárgyalt az agrárminiszter.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

A szekszárdi Vida családi pincészet új címkékkel rukkolt elő.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

A Ceva-Phylaxia Oltóanyagtermelő Zrt. egy kutatási és fejlesztési központot is létesíteni fog a helyszínen.

#10
Élelmiszer Online
2019-01-08

A gulyásleves a kanyarban sincs - állapítja meg a falatozz.hu ételrendelő portál újévi leves körképe.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.