hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 417
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Többek között 50 étterem és 15 vállalat már csatlakozott az Élelmiszerbank jótékonysági akciójához.

#2
Élelmiszer Online
2017-11-06

Az Óbuda-Békásmegyeren működő, immáron bő egy éve egyetemi státusszal rendelkező felsőoktatási intézmény, a Zsigmond Király Egyetem újra szélesre tárja kapuit.(X)

#3
Élelmiszer Online >> pályázat
2017-10-16

Minden szervezet jelentkezhet, amely szeretné bemutatni és felkínálni a vállalatoknak szóló szolgáltatásait.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

Hasznos információkat szerezhet a minisztériumi, hatósági és minőségügyi szakemberektől a 2017. október 27-én megrendezésre kerülő IFS Élelmiszer-biztonsági Konferencián.(x)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Elindult a vásárlói szavazás a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programján. A nyerteseket 400 000 Ft-tal segítik.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Idén is lehet pályázni a K&H családi vállalatok kiválósági díjra.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A résztvevők a gyakorlati napokon szakemberektől szerezhetnek ismereteket a gyártás folyamatáról.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-24

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#9
Élelmiszer Online
2017-08-22

A Deloitte Magyarország a vállalatok környezetvédelmi és társadalmi felelősségvállalását ismeri el.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Tavaly 190 ezer önkéntes jelentkezett az akcióra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.