hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 436
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

A cég Ronaldóval közös erővel szólítja meg a futball rajongóit.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

A legnagyobb arányú bővülés a regionális értékesítési vezetők területén lesz.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Idén immár 27. alkalommal rajtolt el az egyik legnagyobb szolnoki tömegsport rendezvény.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

A borászok április 19-től nevezhetnek a 2018. évi Országos Borversenyre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

Ezzel összhangban folyamatosan gyarapodik a számuk.

#6
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-04-12

344 szervezet pályázott a Tesco közösségeket támogató programjára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-12

A határon túli magyar gazdák nagy számban élnek a pártoló tagság lehetőségével.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-22

Csattanómaszlag-tartalmuk miatt kellett kivonni a forgalomból a termékeket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-14

A kilencedik Happy-héten a cukros üdítők káros hatásaira is felhívja a figyelmet az OÉGYI.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.