hirdetés
2018. november. 18., vasárnap - Jenő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 461
#1
Élelmiszer Online
2018-11-16

Adott egy izgalmas új termék, de még nem jött el a várva várt áttörés? Hiányzik a kezdő lökés, amelynek segítségével az innovatív termékről beszél mindenki? A dm novemberi termékpályázata segít!

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-16

Közösségépítési koncepciókat díjaz programja keretében a vállalat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-14

Az újonnan indult hazai vállalkozásokat karolja fel a drogérialánc.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

November 16-ig lehet leadni a közösségépítő pályázatokat az „Ön választ, mi segítünk” program keretében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

Szeszfőzéssel folytatódik a NAK pedagógiai célzatú programsorozata.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

A nyomonkövetés az ellátási láncokban egy jogszabályban is előírt kötelezettség.(X)

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Budapesten, Komárom megyében, Baranyában és, Borsodban hirdetnek a legtöbben állást.

#8
Élelmiszer Online
2018-10-10

GS1 nyomonkövetési szakértőként a fogyasztói elégedettség és bizalom nagykövetévé is válhat.(X)

#9
Élelmiszer Online
2018-10-08

November 15-ig lehet pályázni a Borászok Borásza Ösztöndíjért!

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

A cég ötödször is elindítja  „Ön választ, mi segítünk” nevű pályázati programját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.