hirdetés
2018. szeptember. 20., csütörtök - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 23
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

A korai húsvét és az olasz kereslet változása miatt csökkenhet idén a bárányexport.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Amint az a tanácskozáson kiderült, a szervezet fölöttébb örülne az áfacsökkentésnek.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-11

Jól képzett szakemberek nélkül nincs biztos jövő az agáriumban.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-17

Leadta nyilvántartásba vételi kérelmét a Magosz a kamarai választásokra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

Külföldön a magyar bárány és a gyapjú iránt is elerőtlenedett a kereslet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

A nyugat-európai országban 54 százalékos az önellátottság.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-10

2015-ben elérte a 20,8 milliárd forintot a kibocsátása.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-27

Egyben a VHT, az európai húsipar és a Nébih állásfoglalása.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-27

A Terméktanács még növelné is a hazai sertésfogyasztást.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-25

Minden eddiginél szélesebb összefogás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.