hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 137
#1
Élelmiszer Online
2017-07-10

A gyógyszerek tárolása a nyári meleg hónapokban fokozott körültekintést igényel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

Mintegy 5,5 százalékkal több, mint tavaly.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-24

Nőtt a sörfogyasztás az elmúlt meleg napokon, a sörgyárak teljes kapacitással működnek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-21

A piacon számos technikával megbizonyosodhatunk a gyümölcs minősége felől.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

Az európai hiány tereli a nemzetközi figyelmet a hazai termésre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2017-05-03

Az FMCG TOP 2017 – A növekedés rakétái című, kétnapos konferenciánkon átadtuk Az Év Boltja 2017 díjakat. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

Klímaváltozás: megy a málna, jön a kiwi.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-05

A vállalat közel háromezer palack ásványvizet ajánlott fel a szervezetnek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-28

Már most elkezdett bemelegíteni a tanévkezdésre az áruházlánc.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-19

Természetesen a foci Eb és a fesztiválok is jókora lendületet kölcsönöznek a forgalom bővülésének.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.