hirdetés
2018. július. 17., kedd - Endre, Elek.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1044
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Az italokon végrehajtott szakmai ellenőrzés tulajdonképpen történelmi eredménnyel zárult.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Pazar külsőségek között tartották meg a Kínai Agrárpromóció Konferenciát Budapesten.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

„A bizalom magától értetődő érzelem” – márkák és átláthatóság.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

A bűnszervezet cukortól a napszemüvegig rengeteg árucikkről állított ki hamis kontót az ügyfelek részére.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

Új magyar energiaital született Skybaby néven, 3-féle ízvilágban. Júniustól a benzinkutakon, hipermarketekben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

A cég az új Sweet & Creamy ízvariánst népszerűsíti a reklámban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

Bio és mentes nap a Lidllel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

Nem csupán az Év Gyárán kapott elismeréseket a kecskeméti nyomda.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

A kelenföldi bevásárlóközpontban 54 ezer négyzetméter bérbe adható terület lesz.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Az élelmiszer-kategóriák nagy része helyi márkák erős bástyája. A trend viszont fordulni látszik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.