hirdetés
2019. január. 22., kedd - Vince, Artúr.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1094
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Tavaly év végén ukrán termékek tömkelegére vetett ki embargót Oroszország.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-18

A közönséges pálmasodró emésztőrendszerének sajátossága csak részben oka a rendkívül magas árnak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Az indonéziai szigeten felavatott, interaktív központ jelenleg a cég legnagyobb délkelet-ázsiai létesítménye.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

Értesülések szerint az üzem Magyarországra költözik.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

Január közepétől többszörhasználatos pohárban adják ki az elvitelre szánt kávét Bécsben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-12

A Fairtrade termékek kereskedelme világviszonylatban meghaladta a 8,4 milliárd eurós értéket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

A Szerencsi Bonbon Kft. értékes ajándékot kapott a Nestlétől. Magyarországon ilyen gesztust soha, egyetlen nagyvállalat sem tett, de talán a világban sem találnánk rá példát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-05

Egy hónap állt az áruházlánc vásárlóinak rendelkezésére, hogy szó szerint kisüssenek valamit.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Egy kis innováció szerencsés esetben még a nagy múltú vállalatok nevét is csak tovább öregbíti.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.