hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 979
#1
Élelmiszer Online
2017-10-16

Az emberek mintegy 86 százaléka nem mos elég alaposan kezet. nagyobb figyelmet igényel az élelmiszerfeldogozás is.

#2
Élelmiszer Online
2017-10-16

Több, mint 120 partner tekintett be az öntapadó címkék, hajtogatott karton- és hullámkarton dobozok gyártásába.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A forgalmiadó-visszaélések esetében az étolaj, a kávé, a műtrágya és az élelmiszer-adalék a sláger.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

The Famous Grouse és a The Macallan igyekszik újdonságokkal meglepni a közönséget hétvégén.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-29

Az uniós országok közül a fő importőr Németország, ahová 1,1 millió tonna kávé érkezett 2016-ban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

Az irtózatos méretű méhpusztulás és a klímaváltozás kombinációja nincs igazán jó hatással az ültetvényekre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Egyelőre még csak Japánban bontogatja a szárnyait.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-08

A díj történetében először, nemzetközi tagokkal kibővített szakmai zsűri dönti el, mely hazánk legdizájnosabb hotele és étterme.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Az összes nagyobb áruházláz növekedést jósol az értékesítési csatornának.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.