hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 993
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Az új uniós rendelet kötelező érvényű intézkedéseket ír elő az élelmiszeripari vállalkozók számára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Az EB friss rendeletben írja elő a gyártóknak a rákkeltő anyag szintjének leszorítását az élelmiszerekben.

#3
Élelmiszer Online
2017-12-04

Exkluzív interjú Mészáros Gáborral, a chocoMe tulajdonosával.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

A város tömegközlekedési vállalata a hagyományos üzemanyagok helyet lassan átszokik a zaccra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-15

Exkluzív interjú Flórián Lászlóval, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Egy év alatt 31 milliárd forintos árbevételt ért el a társaság.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A vaj éves szinten hatalmasat drágult.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-07

Magyar tejből készült termékek frissességéhez folyamatos innovációval járulnak hozzá.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

A manufaktúra október harmadik hétvégéjén ünnepélyes keretek között felavatta svájci csokoládéboltját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.