hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 42
#1
Élelmiszer Online
2017-08-30

A 26. Budapest Borfesztiválon a kitűnő borokon kívül a zenei kínálat is páratlan lesz

#2
Élelmiszer Online
2017-08-01

Minden megvizsgált 2016-os kékfrankos rozé megfelelt az élelmiszerbiztonsági szempontoknak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

Idén 38 országból összesen 4376 bort neveztek az egyik legnagyobb presztízsű nemzetközi megméretésre.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-20

A díjnyertes tételek számára külföldi szereplésre is lehetőséget nyújt megmérettetés.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-10

A legjobb tizenháromnak ítélt bor közül hét a történelmi borvidékről érkezett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-13

Nemcsak Bálint napon teremthetünk ízlésesen hangulatot a párunknak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-08

Ismertette véglegesített cselekvési tervét a jubiláló Hegyközségek Nemzeti Tanácsa.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-09-07

Ez hatalmas segítség a pincészeteknek, hogy külföldön is népszerűsíthessék a termékeiket. (Javított!)

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-07

A szőlőt azért próbára tette a túl sok csapadék és a lisztharmat is.

#10
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2015-10-22

A minisztérium helyettes államtitkára a munkaterv jövőképéről beszélt a Pécsi Tudományegyetem.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.