hirdetés
2018. december. 15., szombat - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 124
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Újabb, immáron 14. üzletét nyitotta meg a Manna ABC.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Az utolsó hónapban a kiskereskedelmi forgalom rekord növekedésére számít az OKSZ.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Egyre több prémiumterméket vásárolnak a fogyasztók - 30-40 százalékkal növekedhet a kosárérték.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

Szívesen megadják az árát - a kényelem lett a legfőbb érték.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-25

A SPAR több mint 1,5 milliárd forintot fordított a korábbi Europarkban található hipermarket modernizálására.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-15

A látogatók a SPAR saját üzemeivel is ismerkedhettek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-04

11 kategóriában, és számos alkategóriában adta át az Élelmiszer magazin a mentes termékek díjait.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-10-03

Kaposváron megrendezte az I. Élelmiszer és Marketing Nemzetközi Konferenciát a NAK.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

A cég kezdetnek sebességmérővel igyekezett felhívni vásárlói figyelmét enjoy. termékvonalára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.