hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 650
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Webre költözött az #énjövőm program.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-18

A Dreher Minőségi Csapolt Sör Program versenyén 50 szempontot vett figyelembe a zsűri.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-17

Teljeskörűen kívánják lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

A dm drogéria negyedik éve a legvonzóbb munkaadó a kiskereskedelemben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

Újabb mérföldkő a Dreher Minőségi Csapolt Sör Programban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-13

Több mint 400, főként vidéken élő fiatal sajátíthat el alapvető szociális és vállalkozói készségeket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

A NAK „Tanuljunk együtt!” nevű programsorozatának tematikája ugyanaz, mint tavaly.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

A Furmint éve programsorozat sikerrel zárult – elindítják "a kékfrankos országkóstolót".

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.