hirdetés
2018. november. 18., vasárnap - Jenő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 699
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-16

Négy óra alatt költhettek el 200 millió forintot agráriumfejlesztésére egyetemisták - egy versenyen.

#2
Élelmiszer Online
2018-11-15

A visegrádi országok közös fellépését szorgalmazza a hazai logisztikai szakma.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Az AM 500 milliárd forintos pályázati alapot hozhat létre az ágazati szereplők számára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

A kormány egy új pályázat keretében 40 milliárd forintot különített el a célra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

Exkluzív interjú Csoknyainé Horváth Gertruddal és Görgey Andrással, a dm ügyvezetőivel.

#6
Élelmiszer Online
2018-11-08

Ötezer családnak segített idén az Élelmiszerlavina program.

#7
Élelmiszer Online
2018-11-07

Agrárinnovációs Ifjúsági Fórum a Szent István Egyetemen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

Angol nyelven.

#9
Élelmiszer Online
2018-11-06

A robotika és a digitalizáció jelentősen átformálja a munka világát az elkövetkező bő egy évtizedben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-31

A 18 év feletti, rendszeresen internetezőknek egyelőre mindössze 9 százaléka hallott az OKOSTÁNYÉR®-ról. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.