hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 617
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A hivatást jelenleg kitanuló diákok rekord száma még mindig édeskevés a szükséges munkaerő biztosítására.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-15

A Pékszövetség minden évben 3 különböző díjat oszt, 2-2 szakembernek, illetve vállalkozásnak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

Hiába a több tízezer új állás, ha betöltetlen marad. /Frissített/

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Világszerte folyamatosan nő a közvetlen értékesítés összforgalma; több mint 100 millióan dolgoznak a szakmában.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Magyar fiatalok jégkrém startup-ja a világ legjobbjai között!

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

Termőre fordulni látszik a Megfosz kezdeményezése.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Az új nemzetközi drogerista képzést októberben 70 dm-es munkatárs végezte el.

#8
Élelmiszer Online
2017-11-06

Az Óbuda-Békásmegyeren működő, immáron bő egy éve egyetemi státusszal rendelkező felsőoktatási intézmény, a Zsigmond Király Egyetem újra szélesre tárja kapuit.(X)

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A 2016/17-es gazdasági évben a magyarországi piacon összesen 302 millió eurós forgalmat ért el a drogéria.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

Öt év alatt megduplázódott a számuk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.