hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 630
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-23

Ki kell használni a jelenlegi stabil gazdasági helyzetet; a makrokörnyezet jó alapot nyújt a további fejlődésre.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

A Magyar Nemzeti Kereskedőház és a Magyar Fejlesztési Bank együtt kívánják elősegíteni a cégek érvényesülését.

#3
Élelmiszer Online
2018-01-16

Tavaly több mint száz jogszabályt véleményezett a NAK.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Öt szakmában szervezett gyakorlatorientált mestervizsgát, amelyet 48 szakember tett le.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az intézmény kollégiumának energetikai rendszere esett át jelentős vérfrissítésen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Az ágazatban a szakemberekből egyre aggasztóbb hiány mutatkozik.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Többek között a mezőgazdasági oktatás jelentőségét hangsúlyozta Fazekas Sándor Nagykátán.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

Kiterjesztése még szorosabbá fűzi a kül- és belföldi magyar termelők közötti kapcsolatot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A cég 2018-ban kiemelt figyelmet fordít a legalacsonyabb fizetési kategóriákra.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-05

Mintegy 220 millió forint értékű üzletet kötöttek a hazai vállalkozások a nyitrai Agrosalon szakkiállítást követően.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.