hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 672
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-07

A SPAR az újrahasznosítás terén egyedülálló számokkal büszkélkedhet: tavaly a hulladékkibocsátási mennyiség 404%-át gyűjtötte vissza.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-23

Az FM Agrár-szakképző Központ, 154 diák számára biztosított külföldi szakmai ösztöndíjakat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Négyféle illattal és egy válogatott focistával rukkoltak elő.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Technológiai fejlesztések kellenek a hatékonyságnöveléshez.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A Nébih és a Debreceni Egyetem 300 millió forintot kapott a méreg visszaszorítását célzó közös programjára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

A franchise partnerek is csatlakoztak a szakképzési rendszerhez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-06

A most felnövő digitális generáció nem csak az online, de az offline teret is egyre jobban meghódítja.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Az áruházlánc éves szinten 20 százalékos bevételnövekedést tudott elkönyvelni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Szerethető munkahellyé válni megtérülő befektetés - megoldás-e az employer branding?

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

A taggyűlésen 19 vállalat vehette át a 3. alkalommal odaítélt „Megbízható Munkaadó“ elismerő címet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.