hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 224
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-15

A legalább közel 10 000 m3 nagyságú éves gázfogyasztással rendelkező tagok helyzetét könnyítheti meg a kiírás.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Európai uniós rendelet írja elő a felmérést. (Frissített)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

Továbbra is komoly problémát okoz nekik megfelelni az egyre nagyobb kihívást jelentő globális szabályozásoknak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

A Beerporn.hu részletes felmérést készített a hazai sörfogyasztási szokásokról.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

43 ezer, az öntözőrendszerek hatásterületén gazdálkodó kamarai tagot bevonva hajtja végre vállalását.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Túl kicsinek tartják magukat a nemzetközi megmérettetéshez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Az agrárium szerkezetében bekövetkezett változások nyomon követését szolgálja az adatgyűjtés.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A termelők és a fogyasztók is kifejezésre juttathatják véleményüket az űrlapon keresztül.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Az új vezetők az elődeiknél gyakran elkötelezettebbek a digitális átalakulás mellett.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

Kérdőív segítségével szeretné megismerni saját élelmiszer-biztonsági stratégiájának eredményeit a NÉBIH.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.