hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 231
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

A cél többek között az, hogy a kamarai tagok számára alacsonyabb villamosenergia-árak alakuljanak ki.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Folytatódik a HEINEKEN műanyagmentes poharakat népszerűsítő kampánya.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-29

A gyümölcsösültetvény-összeírás előzetes adatait rekordidő alatt publikálta a KSH.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Júniustól mentes és nyers vegán ételek is kaphatók lesznek az intézmény két menzáján.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

Az adatszolgáltatás 484 település 648 mezőgazdasági mintakörzetében 106 ezer címet érint.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-09

Az új adatvédelmi rendeletnél, számtalan új szabályra kell odafigyelniük az érintett cégeknek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-26

Még 3 napig tölthető online a gyümölcsösültetvény-összeírás kérdőíve.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-15

A legalább közel 10 000 m3 nagyságú éves gázfogyasztással rendelkező tagok helyzetét könnyítheti meg a kiírás.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Európai uniós rendelet írja elő a felmérést. (Frissített)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

Továbbra is komoly problémát okoz nekik megfelelni az egyre nagyobb kihívást jelentő globális szabályozásoknak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.