hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 219
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Túl kicsinek tartják magukat a nemzetközi megmérettetéshez.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Az agrárium szerkezetében bekövetkezett változások nyomon követését szolgálja az adatgyűjtés.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A termelők és a fogyasztók is kifejezésre juttathatják véleményüket az űrlapon keresztül.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Az új vezetők az elődeiknél gyakran elkötelezettebbek a digitális átalakulás mellett.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

Kérdőív segítségével szeretné megismerni saját élelmiszer-biztonsági stratégiájának eredményeit a NÉBIH.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

Erősödik a fogyasztói tudatosság.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A kristályos anyag fokozott bevitele megduplázhatja a szívelégtelenség kialakulásának kockázatát.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-30

A szabadságolások és az adatok beszerzésének időigénye miatt volt szükség a hosszabbításra.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-23

A villamos energia beszerzési tenderrel kapcsolatos kérdőív kitöltéséhez segítő tippeket nyújt a NAK.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-16

A bizottság szerint a megtermelt hozzáadott értékből nem megfelelően részesülnek az egyes szintek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.