hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 214
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

Erősödik a fogyasztói tudatosság.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A kristályos anyag fokozott bevitele megduplázhatja a szívelégtelenség kialakulásának kockázatát.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-30

A szabadságolások és az adatok beszerzésének időigénye miatt volt szükség a hosszabbításra.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-23

A villamos energia beszerzési tenderrel kapcsolatos kérdőív kitöltéséhez segítő tippeket nyújt a NAK.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-16

A bizottság szerint a megtermelt hozzáadott értékből nem megfelelően részesülnek az egyes szintek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

A humánerőforrás kiváltása és a hatékonyságnövelés a legfontosabb fejlesztési célok.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Hazánkból érkezett a hatodik legtöbb vélemény a reform tervezéséhez.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-21

A Tesco adatait jogtalanul felhasználva ismeretlen csalók ajándékutalványt ígérnek egy kérdőív kitöltése és annak megosztása után.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

Az erotikus segédeszközök különösen kurrensek az online üzletekben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

Védi a májat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.