hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-02

Adminisztrációs teher csökkentése és kedvezmény biztosítása mellett több törvényt módosítanának.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-11

Az Európai Bíróság friss döntése az eddigi gyakorlathoz képest még szigoríthat is egyes esetekben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-12

A szankciók helyett még 2017. június 30-ig önkéntesen választható az ún. 10%-os közteher.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2014-07-17

Az üzlettől szemlátomást elállt a két reménybeli vevő.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-09-23

Az agrárkamara tagjainak csaknem harmada maradt el eddig a tagdíj befizetésével.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-01-31

Március közepétől Magyarországon is kötelező lesz 30 napon belül kifizetni a beszállítóknak az árut, illetve a szolgáltatásokat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2012-09-06

Egy vidéki székhelyű kiskereskedelmi vállalkozás - minden bizonnyal a Hervis -  felvállalta a pereskedést a kiskereskedelmi cégeket sújtó különadó ellen. Az ügy már az Európai Bíróságon van.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-10-23

Csaknem kétszáz ember veszítheti el a munkáját, és vége lehet a több milliárdos forgalmú, több mint húszéves múlttal rendelkező Csoki Hungária Kft.-nek egy szlovák bejegyzésű a gyanú szerint áfacsaló vállalkozás miatt..

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-04-30

Közel 45 milliárd forintot követel az Nemzeti Adó és Vámhivatal (NAV) a legnagyobb adósaitól - írja a napi.hu.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2011-04-05

Nem vonja vissza a KDFSZ a Tesco elleni felszámolási kérelmét, mert állításuk szerint a megadott határidőig a cég nem fizette ki a gépkocsivezetőket. A Tesco reagál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.