hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Élelmiszer Online
2017-07-11

Az Európai Bíróság friss döntése az eddigi gyakorlathoz képest még szigoríthat is egyes esetekben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-12

A szankciók helyett még 2017. június 30-ig önkéntesen választható az ún. 10%-os közteher.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2014-07-17

Az üzlettől szemlátomást elállt a két reménybeli vevő.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-09-23

Az agrárkamara tagjainak csaknem harmada maradt el eddig a tagdíj befizetésével.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-01-31

Március közepétől Magyarországon is kötelező lesz 30 napon belül kifizetni a beszállítóknak az árut, illetve a szolgáltatásokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2012-09-06

Egy vidéki székhelyű kiskereskedelmi vállalkozás - minden bizonnyal a Hervis -  felvállalta a pereskedést a kiskereskedelmi cégeket sújtó különadó ellen. Az ügy már az Európai Bíróságon van.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-10-23

Csaknem kétszáz ember veszítheti el a munkáját, és vége lehet a több milliárdos forgalmú, több mint húszéves múlttal rendelkező Csoki Hungária Kft.-nek egy szlovák bejegyzésű a gyanú szerint áfacsaló vállalkozás miatt..

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-04-30

Közel 45 milliárd forintot követel az Nemzeti Adó és Vámhivatal (NAV) a legnagyobb adósaitól - írja a napi.hu.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2011-04-05

Nem vonja vissza a KDFSZ a Tesco elleni felszámolási kérelmét, mert állításuk szerint a megadott határidőig a cég nem fizette ki a gépkocsivezetőket. A Tesco reagál.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> SPAR, INTERSPAR
2011-03-10

A bíróság által első fokon – nem jogerősen – kifogásolt beszállítói szerződést nem a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft., hanem még a jogelőd Plus Élelmiszer Diszkont Kft. kötötte – reagált az ítéletre a vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.