hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 422
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

A régieket 2019. október 31-ig lehet felhasználni az üzletekben.

#2
Élelmiszer Online
2018-12-04

Mutatjuk és megoldjuk! (X)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

A vásárlásaikat most már inkább digitális úton intézik el.

#4
Élelmiszer Online
2018-10-05

A kávézólánc személyre szabott ajánlatokkal és különleges ajándékokkal is meglepi tagjait.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

November 1-től már csak az idén márciusban megjelent, megújított 1000 forintos bankjegyekkel lehet fizetni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

A munkáltatók további útmutatást igényelnek ahhoz, hogy felelős döntést hozhassanak.

#7
Élelmiszer Online
2018-09-07

Éles üzemben bizonyítanak az első önálló hazai informatikai cég önkiszolgáló kassza megoldásai a budaörsi Prímában.(x)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-21

Kik és hol számíthatnak NAV-revizorokra? – Itt a friss lista.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Mulasztási bírságot és üzletbezárást is kockáztat a szabályszegő.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

A használata évente mintegy 450 milliárd forint költséget ró a nemzetgazdaságra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.