hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 425
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A rendezvényen többek között az afrikai sertéspestis vadászatra gyakorolt hatásairól is szó esik majd.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

A megegyezés értelmében a vállalat munkavállalóinak jelentős része az idei évtől magasabb fizetést kap.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Jelentős változásokat hoz a bértáblán a cafeteriarendszer módosítása.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

A régieket 2019. október 31-ig lehet felhasználni az üzletekben.

#5
Élelmiszer Online
2018-12-04

Mutatjuk és megoldjuk! (X)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

A vásárlásaikat most már inkább digitális úton intézik el.

#7
Élelmiszer Online
2018-10-05

A kávézólánc személyre szabott ajánlatokkal és különleges ajándékokkal is meglepi tagjait.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

November 1-től már csak az idén márciusban megjelent, megújított 1000 forintos bankjegyekkel lehet fizetni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

A munkáltatók további útmutatást igényelnek ahhoz, hogy felelős döntést hozhassanak.

#10
Élelmiszer Online
2018-09-07

Éles üzemben bizonyítanak az első önálló hazai informatikai cég önkiszolgáló kassza megoldásai a budaörsi Prímában.(x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.