hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 45
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

73 millió forintos keretösszeggel támogatják a sertéságazat piaci megjelenését.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

A világ fele külföldről is vásárol az Interneten, a magyar webshopok viszont nincsenek a legnépszerűbb célpontok élmezőnyében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Az egyik legnagyobb amerikai kiskereskedelmi üzletlánc új szintre kívánja emelni az élelmiszer-rendelés élményét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Öt éves a Tesco online. Az áruházlánc az elmúlt években 20 millió rendelést kézbesített.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Az online vásárlásoknál a logisztikai cégek már tavaly év végén emelték a kézbesítések árát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-25

Egy héttel hosszabb lesz a közösségi agrármarketing pályázatok benyújtási határideje.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-18

Pályázat a magyar élelmiszerpiac és gasztronómia népszerűsítésére, akár 50%-os támogatással.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

A keretösszeg 85 millió forint.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Akár 50%-os támogatás is elnyerhető.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

Internetes vásárláskor mindig meg kell bizonyosodni az áru származási helyéről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.