hirdetés
2017. október. 20., péntek - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 269
#1
Élelmiszer Online
2017-09-11

11 csapat versenyzett a Design Terminál idei Power Camp rostanapján, köztük több magyar is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

A huszonhatodszor megrendezett vigadalmon 200 hazai és külföldi kiállító fogja felvonultatni portékáját.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-01

Egy hét és minden szilvás lesz Szarvason: 3 napos jubileumi ünnepre készül a szarvasi szilva fesztivál.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-31

A Szent István Egyetem Élelmiszertudományi Karának munkatársai készítették az egyedi ízű terméket.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-31

A kocsma nem ment át a Nébih ellenőrzésén, a sörfőzdéjével volt a gond.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-30

A 26. Budapest Borfesztiválon a kitűnő borokon kívül a zenei kínálat is páratlan lesz

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A kisüzemi főzdék krémjét tömörítő Kraft Sör Egyesület is támogatja a törekvést.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-24

A rendezvény közönségcsalogató eszköztára rendkívül gazdag.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Idén Eszenyi Ferenc ízkompozíciója nyerte el a fődíjat a magyar cukrászok rangos fagylaltversenyén.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-21

A kampány célja, hogy a cég parenyicájának kézműves jellegét kommunikálja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.