hirdetés
2017. december. 16., szombat - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 274
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A csapatépítők és csoportos programok segítségével lassan akár önfenntartóvá is válhatnak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Az import nagyságrendje messze nagyobb az exporténál.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

2017 tavaszán a világ eddigi legnagyobb borászati szakvására volt a ProWein.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

Mintegy húsz kiállító mutat be csokoládékat, bonbonokat, és egyéb édességeket novemberben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

A holland sörmulti romániai és magyarországi gyártóegységeire vetett szemet az erdélyi cég.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-11

11 csapat versenyzett a Design Terminál idei Power Camp rostanapján, köztük több magyar is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

A huszonhatodszor megrendezett vigadalmon 200 hazai és külföldi kiállító fogja felvonultatni portékáját.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-01

Egy hét és minden szilvás lesz Szarvason: 3 napos jubileumi ünnepre készül a szarvasi szilva fesztivál.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-31

A Szent István Egyetem Élelmiszertudományi Karának munkatársai készítették az egyedi ízű terméket.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-31

A kocsma nem ment át a Nébih ellenőrzésén, a sörfőzdéjével volt a gond.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.