hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 258
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

A Soproni egyik új büszkesége bronz minősítést szerzett az International Beer Challenge idei megmérettetésén.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-02

A sokáig egyeduralkodó nagy sörgyárak mellett az utóbbi években számos kézműves és gerillafőzde jelent meg a sörpiacon.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-18

A céges beszámolók szerint az ágazatban komoly nehézségekkel küzd a kisvállalkozók jelentős része.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-17

A kézműves sörök világa ízekben, illatokban, színekben és különleges összetevőkben szinte kimeríthetetlen variációkat tartogat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A beérkezett pályázatokat július végéig bírálják el.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-27

Az Anonymus kávéház és hungarikum bolt a minőségi magyar termékeket és ételeket népszerűsíti.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-23

Az új trendek határozzák meg a jövőt. 

#8
Élelmiszer Online
2017-06-15

A legnagyobb sörgyárak képviseltetik magukat, akik klasszikus és új ízeket egyaránt felvonultatnak.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-14

Egyre több ízesített alkoholmentes és különleges sört gurít le a magyar.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-09

 Sörhasuk azoknak is lehet, akik egyáltalán nem kedvelik a „folyékony kenyeret”.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.