hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 297
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

Az árbevételi adatok ellenére, 2016-tól folyamatosan nő a hazai sörgyártással foglakozó vállalkozások száma.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen Gyermekkor kezdeményezéséhez járultak hozzá a támogatással.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

A kísérletezgetés viszi előre a világot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

Nagy vonzerő a kézzel fogható választék - a "Kiskereskedelem holnap és ma” - című tanulmány szakértői öt pontban foglalják össze a lényeget. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-01

Több mint egy évtizede, a világ közel 160 országában ünneplik a Tej Világnapját június 1-jén.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Az aludobozos italok cipelésére szánt műanyag eszközök nyugdíjazása a hüllők számára is megváltást hozhat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

Persze nem, ha vedel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

Megszületett az EU javaslata az alkoholra kivetett jövedéki adóra vonatkozó szabályok átformálására.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

Hároméves programja révén tovább növelheti a felhasznált hazai alapanyagok arányát termelésében a Heineken.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

A Magyar Cukrász Iparosok Országos Ipartestülete versenyén diadalmaskodott a nyalánkság.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.