hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 905
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

A napsütötte spanyol fáktól a magyar asztalokig.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A távol-keleti ország piaca felé tekintő hazai vállalkozások képviselőit várják a B2B eseményre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A kifogásolt termékből Magyarországra is szállítottak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

A világ legnépesebb országa nyitott a magyar gabonafélék, az állati termékek és a bor importjára.

#5
Élelmiszer Online
2018-11-07

Prémiumkategóriás élelmiszerekkel mutatkozott be a magyar agrárium Sanghajban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

Táplálkozási trendriportot készítettek a METRO szakértői.

#7
Élelmiszer Online
2018-11-06

Agrárpavilonnal és látványkonyhával népszerűsíti a magyar élelmiszereket Kínában az AMC.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

A baromfi termékek embargójának teljes feloldása még várat magára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

A termékkel a hazai fogyasztók októbertől találkozhatnak az éttermekben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

Ólom és kobalt oldódhat ki a gyermekeknek szánt termékből.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.