hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 895
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-21

Egészség és wellness volt az egyik fő témája a Globális FMCG csúcskonferenciának.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A Föld sertéshústermelésének 10 százaléka potenciálisan veszélyben van.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-07

Globális FMCG-csúcskonferencia zajlott Szingapúrban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-03

Szeptembertől elejétől a fogyasztók rendelkezésére áll a hazai fokhagyma és vöröshagyma

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-31

A médiatervezés már eddig is az övék volt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Kisebb élelmezési forradalmat indíthat el a növény genomjának maradéktalan feltérképezése.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-10

Világszerte számos brand épít a nosztalgiára, pedig a régi vagy újjáéledt márkáknak is haladniuk kell a korral.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

Magyarországon szintén rendkívül bőséges termés várható.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

A kifogásolt termékből Magyarországra is szállítottak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A hónap közepe különösen mozgalmas időszaknak ígérkezik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.