hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 880
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Magyarország szeretné növelni Kínába irányuló exportját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-11

A távol-keleti országban 14 év alatt 412 üzletet létesített a vállalat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

Ami azt illeti, globálisan is a reneszánszát éli.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Pazar külsőségek között tartották meg a Kínai Agrárpromóció Konferenciát Budapesten.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-04

Magyarország számára rendkívül fontos a Kínával való gazdasági-kereskedelmi együttműködés fejlesztése.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

A vállalat a legújabb szépségipari tech innovációival vesz részt a párizsi világkonferencián.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A globális problémák és a kiaknázatlan piacok számos lehetőséget rejtenek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

Az elmúlt négy évben a magyar kivitel mértéke évről-évre rekordokat döntött.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

2018-ban várhatóan 340 millió tonnányi lesz a gabonaféle globális terméshozama.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

A termőterület zsugorodása ellenére.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.