hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 693
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

A kutatás-fejlesztés alapozhatja meg a kis- és középvállalkozások jövőjét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

Egy brit tanulmány szerzői legalábbis erre a megállapításra jutottak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-09

Lassan el kéne kezdeni megvizsgálni, hogy a fűszernek milyen egészségügyi előnye nincs.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

Nagy kihívás egy olyan robot megépítése, ami képes önállóan elvégezni a számlálást.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

A kísérletezgetés viszi előre a világot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Az Egyesült Királyságban 2019 egyik meg nem nevezett napjára például már írmagjuk se marad a cég éttermeiben.

#7
Élelmiszer Online
2018-06-15

A kékfrankosokat népszerűsítendő az agrártárca idén is kiadta a Kékfrankos Borkiválóság könyvet.

#8
Élelmiszer Online
2018-06-14

Az Ital Magyarország összegyűjtötte a legjobb érveket a mértéktartó sörözés mellett.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

Nagy vonzerő a kézzel fogható választék - a "Kiskereskedelem holnap és ma” - című tanulmány szakértői öt pontban foglalják össze a lényeget. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

A résztvevők ezúttal a savas alvasztású termékek gyártásába nyerhettek mélyebb betekintést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.