hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 199
#1
Élelmiszer Online
2017-10-16

Az emberek mintegy 86 százaléka nem mos elég alaposan kezet. nagyobb figyelmet igényel az élelmiszerfeldogozás is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

A tartósan alacsony árak miatt elhalasztják az értékesítését.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-28

Az éghajlatváltozás a haszonállatokat sújtó betegségek továbbterjedését is felgyorsíthatja.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-22

Magyarországon a sertéságazat kibocsátása 6,1 %-kal nőtt, a vágóhidak teljesítménye 5 %-kal bővült.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-22

A NÉBIH járványvédelmi célból indítja el a termelők egységes és szigorú hatósági auditját.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-12

Leginkább a vízből képződő aeroszollal, például zuhanyzás közben fertőz.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

A NAK higiéniai képzéseket tervez bevezetni a baromfitartók számára.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-01

Egy tiszaújlaki telepen 10 állat hullott el a kór következtében.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-28

Hozzájárulhatnak a hatékony tájékoztatásához, élelmiszerlánc-biztonsági kockázatok csökkentéséhez.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

A kukoricatáblák viszont csapnivalóan teljesítettek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.