hirdetés
2018. május. 20., vasárnap - Bernát, Felícia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 218
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A NAIK célja, hogy egyre zamatosabb termést hozó, egyre ellenállóbb növényeket hozzanak létre.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-08

A sertéspestis állategészségügyi és nem élelemiszeripari probléma.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-03

A NAK felhívja a sertéstartók figyelmét a megelőzés fontosságára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

Nem haszonállataik tömeges elhullásától kell a legjobban tartaniuk az elővigyázatos gazdálkodóknak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

A termény szemlátomást rendkívül rezisztens a kártevő rovarokkal szemben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

Fennáll a veszély, hogy szalmonellával fertőzöttek.

#7
Élelmiszer Online
2018-04-13

A vizsgálatoknak nagy szerepe van a gombás megbetegedések okainak megértésében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

A Nyíregyházán kidolgozott metódusokkal esetenként akár 90 százalékos fertőzésmentességet is el lehet érni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-22

Egy holland fejlesztés lézerrel riasztja el a gazdaságoktól a fertőző, vadon élő szárnyasokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-19

Több mezőgazdasági célra is be lehetne vetni a mechanikus rovarokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.