hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 204
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Úgy tűnik, az alattomos kis ízeltlábú most dinamikus térhódításba kezdett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Az Artesian technológia új fejezetet nyit a vál-lalat portfoliójában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-08

A több hétig tartó, évszakhoz képest kimagasló meleg megváltoztathatja a növények normális életritmusát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Az illetékes megyei kormányhivatalok megkezdték a betegség felszámolását célzó intézkedéseket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Tudományos diákköri konferenciát rendezett közösösen a Szent István Egyetem és a NAK.

#6
Élelmiszer Online
2017-10-16

Az emberek mintegy 86 százaléka nem mos elég alaposan kezet. nagyobb figyelmet igényel az élelmiszerfeldogozás is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

A tartósan alacsony árak miatt elhalasztják az értékesítését.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-28

Az éghajlatváltozás a haszonállatokat sújtó betegségek továbbterjedését is felgyorsíthatja.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-22

Magyarországon a sertéságazat kibocsátása 6,1 %-kal nőtt, a vágóhidak teljesítménye 5 %-kal bővült.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-22

A NÉBIH járványvédelmi célból indítja el a termelők egységes és szigorú hatósági auditját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.