hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

Az ország az EU legtöbb államában bevett gyakorlattal szembe megy.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-20

Egyre inkább megkerülhetetlen a robotika a feldolgozóiparban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

A létesítmény később híd lehet az európai, az izraeli és az amerikai kóserélelmiszer-piac ellátásában.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-08

Idén harmadik alkalommal rendezik meg a fővárosban a szabadtéri Sóletfesztivált. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség vezető rabbija szerint az üzem szimbolikus jelentőségű.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-25

A baromfitenyésztés és feldolgozás folyamata a lehető legkíméletesebb módon történik majd meg az üzemben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-30

Az Israfood magyar standjánál a közel-keleti országban különlegességnek számító termékeké a főszerep.

#8
Élelmiszer Online
2015-10-20

A sikeres korábbi rendezvények folytatásaként ismét megrendezik az IFS Élelmiszer-biztonsági Konferenciát..

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-14

Ezzel már 54 tétel alkotja a legkiemelkedőbbnek ítélt magyar különlegességek lajstromát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-08-03

Ez lesz az első "tetsző" bolt vidéken.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.