hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 432
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

Az információáramlást és a tudásátadást szolgálja.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

Az egyedi kialakítású bögre nem csupán a környezetet óvja.

#3
Élelmiszer Online
2018-09-26

Környezetkímélő megoldást választott a fenntartható csomagolástechnikával foglalkozó Rondo.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

Az NHKV innovatív megoldását elsőként Kaposváron tesztelik.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

Több mint 2,7 milliárd forintból alakított ki a "fogyasztói elvárásoknak megfelelő" üzleteket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

A hírhedt plasztik gyűrűk helyett jóval diszkrétebb és környezetbarátabb megoldáshoz folyamodik inkább.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-07

A Felelős Gasztrohős és a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) idén is megtartotta a Gasztrorandit.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

A Bizottság további intézkedéseket terjeszt elő az aszálykárosult gazdák támogatására.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-23

Most kell tenni: Zöldebb iskolát a gyermekeinknek!

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

A környezetbarát találmány változatait koktélokkal párosítva bocsátja áruba a vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.