hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 457
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

A gyár megépítése 33 milliárd forintba került.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-07

Nagypéter Sándor lett a szervezet új elnöke.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-29

Az általuk híressé vált ikonikus karakterek bőrébe bújva szerepelnek a kisfilmben.

#4
Élelmiszer Online
2019-01-22

A Schoeller Allibert műanyag tároló dobozokra épülő logisztikai megoldásai messze túlmutatnak a széles termékkör értékesítésén.(X)

#5
Élelmiszer Online >> pályázat
2019-01-18

Mezőgazdasági üzemek, illetve kisebb élelmiszeripari cégek továbbra is nyújthatnak be kérelmet a támogatásra.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Egyszer használatos verziójukat például már száműzte is a boltjaiból.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-19

Összesen 123 ALDI-nál lesz E.ON által telepített és üzemeltetett elektromosautó-töltőállomás.

#8
Élelmiszer Online
2018-12-18

A csomagolópapírok legfeljebb egy alkalommal újrahasznosíthatók, mielőtt a kukában végzik.

#9
Élelmiszer Online
2018-12-17

A Tetra Pak 3 tippel segít csökkenteni a csomagolás mennyiségét a környezettudatos karácsony jegyében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

A legtöbb Vénusz étolaj palackja 50%-ban újrahasznosított műanyagból készül.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.