hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 459
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A kormány egyelőre lemond a műanyag szatyrok és tasakok termékdíjának drasztikus növeléséről.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Az élelmiszeripari innovációk tudományos háttértámogatása is a feladatai közé tartozik majd.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-20

A kékkúti üzem munkatársai „takarítottak” hazánk egyik legmodernebb üzemének környezetében.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-08

2016-ban 3%-kal esett vissza az egy liter ital előállításához szükséges víz mennyisége.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-01

Elsőként nyert felvételt a diszkont áruházláncok közül az Aldi Magyarország az ENSZ fenntarthatósági hálózatához.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-01

Megbírságolhatják a pénztárnál eldobható, vagy egyszer használatos műanyag zacskót kínáló cégeket.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-22

Támogatóként a közös nagy futással a Magyar Élelmiszer Bankért is mozognak a WizzAir Félmaratonon.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Tavaly 190 ezer önkéntes jelentkezett az akcióra.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-11

Tízből nyolcan elolvassák az összetevőket a termékeken.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.