hirdetés
2017. december. 16., szombat - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 470
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

A törvényszék megsemmisítette a termelők támogatásának megvonásáról szóló EB-határozatot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

A családi vállalkozások társadalomban és gazdaságba lévő szerepét kívánják tovább erősíteni.

#3
Élelmiszer Online
2017-11-29

Együttműködés formálódik a mezőgazdaság fejlesztéséért és az élelmiszer-biztonság javításáért.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

A jelenlegi, 2020-ig tartó időszakban mintegy 2800 milliárd forint áll rendelkezésre a beruházásokra.

#5
Élelmiszer Online
2017-11-22

A Magyar Telekom Csoport nyerte a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-22

Kreatív, szemléletformáló rajzversenyért kapta a hazai társadalmi felelősségvállalás díját egy független labor.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-21

Tavaly a Kínába irányuló összes magyar export meghaladta az 500 milliárd forintot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Hivatalosan is átadták a németországi Green Brands díjait.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

A kezdeményezés célja a méhek és az egészséges életmód népszerűsítése.

#10
Élelmiszer Online
2017-11-09

Az uniós tagállamok továbbra sem hoztak döntést a glifozát növényvédő szerek engedélyezéséről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.