hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 446
#1
Élelmiszer Online
2017-06-07

Köztük élelmiszereknek és kézműves termékeknek.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-06

110 napos promóciós kampányt indított a 110 éves ásványvíz.

#3
Élelmiszer Online
2017-05-29

Zöld pólós mozgalmat indít az Italos Karton Egyesülés.

#4
Élelmiszer Online
2017-05-19

A meghirdetett 1300 milliárd forint március óta elérhető.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

A cég az akcióval egyben a környezetvédelem fontosságára is felhívja a figyelmet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-16

Az évente hazánkban keletkező csomagolási üveg közel 100.000 tonna.

#7
Élelmiszer Online
2017-05-09

A cég hetedik éve rendezi ”Egészség hét” néven programsorozatát az egészségvédelem jegyében.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-09

Az agrárgazdaság fejlesztésénél fontos és előnyős, hogy környezetkímélő eljárásokat alkalmazzanak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-05-05

A Lidl Beszállítói Akadémia második „évadjának” első rendezvényét Noszvajon tartották.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-05

Pedig meglehetősen sokat használnak el belőlük.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.