hirdetés
2017. április. 30., vasárnap - Katalin, Kitti.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 436
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-24

Egyre információéhesebbek a vásárlók.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

A cég az Élelmiszerbank közreműködésével idén már 400 tonna élelmiszert adományoz a rászorulóknak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-20

A cég egyebek mellett így járul hozzá a Föld védelméhez.

#4
Élelmiszer Online
2017-04-03

Éppen ezért idén is megrendezik a „Dobd be magad” környezetvédelmi szemléletformáló játékos programot.

#5
Élelmiszer Online
2017-03-31

A cég számára a MOL biztosítja a környezetbarát energiát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

A természetszeretet, a környezetvédelem és a biodiverzitás fenntartása a közös cselekedetek alapja.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-14

Volt-e panasz az élelmiszerek kettős minőségéről és készül-e valamilyen jogszabály ez ellen?

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-13

A házhoz rendelhető bevásárlások növekedése a járműforgalmat terheli, így a környezetet károsítja.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-04

Egyelőre itthon még kiaknázatlanok a csomagolástechnikában rejlő lehetőségek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-15

Korábban természetvédelmi fejlesztésekre 38 milliárd forint állt rendelkezésre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.