hirdetés
2018. október. 19., péntek - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 497
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az uniós kifizetések szerkezetét nem érinti a folyamat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

Az egyedi kialakítású bögre nem csupán a környezetet óvja.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

A szarvasi beruházást fele-fele arámyban kormányzati forrásból, illetve önerőből valósította meg a vállalat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

Az NHKV innovatív megoldását elsőként Kaposváron tesztelik.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-17

PET palackból készült kenuk takarították a Tisza a vizét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-07

A SPAR az újrahasznosítás terén egyedülálló számokkal büszkélkedhet: tavaly a hulladékkibocsátási mennyiség 404%-át gyűjtötte vissza.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-30

Egyre több ember keres olyan élelmiszereket, melyek fizikai és érzelmi előnyöket is nyújtanak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-23

Az FM Agrár-szakképző Központ, 154 diák számára biztosított külföldi szakmai ösztöndíjakat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-06

A most felnövő digitális generáció nem csak az online, de az offline teret is egyre jobban meghódítja.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-04

2019 végéig megszűntetik az áruházakban kapható egyszer használatos műanyag termékek forgalmazását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.