hirdetés
2017. augusztus. 18., péntek - Ilona.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 451
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Tavaly 190 ezer önkéntes jelentkezett az akcióra.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-11

Tízből nyolcan elolvassák az összetevőket a termékeken.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-31

A drogéria hatalmas sikert ért el az Alterra és enerBIO sajátmárkás termékeivel.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-17

Jakab István: tovább növekedhet az uniós támogatásokat igénybe vevő gazdák adminisztrációs terhe.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-03

Dunamenti településeken keresztül vezetett az idei verseny útvonala.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-07

Köztük élelmiszereknek és kézműves termékeknek.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-06

110 napos promóciós kampányt indított a 110 éves ásványvíz.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-29

Zöld pólós mozgalmat indít az Italos Karton Egyesülés.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-19

A meghirdetett 1300 milliárd forint március óta elérhető.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

A cég az akcióval egyben a környezetvédelem fontosságára is felhívja a figyelmet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.