hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 503
#1
Élelmiszer Online
2019-01-16

A lisztkukac-burger és selyemhernyó-snack már a "spájzban" vannak.

#2
Élelmiszer Online
2019-01-16

Az OTP Bank Nyrt. nyerte a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat.

#3
Élelmiszer Online
2018-12-17

A Tetra Pak 3 tippel segít csökkenteni a csomagolás mennyiségét a környezettudatos karácsony jegyében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

A legtöbb Vénusz étolaj palackja 50%-ban újrahasznosított műanyagból készül.

#5
Élelmiszer Online
2018-11-28

A maglódi ételudvaron bevezetett környezetbarát eszközök 100%-ban növényi alapanyagból, kukoricarostból készülnek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-13

Még egy pálmaolaj-ellenes reklámot is kitiltott a TV-ből.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az uniós kifizetések szerkezetét nem érinti a folyamat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

Az egyedi kialakítású bögre nem csupán a környezetet óvja.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

A szarvasi beruházást fele-fele arámyban kormányzati forrásból, illetve önerőből valósította meg a vállalat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

Az NHKV innovatív megoldását elsőként Kaposváron tesztelik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.