hirdetés
2018. június. 21., csütörtök - Alajos, Leila.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 487
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Folytatódik a HEINEKEN műanyagmentes poharakat népszerűsítő kampánya.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

A zéró kibocsátás elérése a vállalat legfontosabb céljai között szerepel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Megelepetéseket is hozott az élelmiszertermelés környezeti hatásainak elemzése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

A FAO egyik új módszerével meghatározható a vaddisznók területi előfordulása és eloszlása.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-23

Megjelent a tárcák illetve vezetőinek feladat- és hatásköreit felsoroló rendelet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A globális problémák és a kiaknázatlan piacok számos lehetőséget rejtenek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

IKSZ: Újra elkészült a „Leghatékonyabban szelektáló városok” listája.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

A tulajdonos szerint már rendkívül nagy szükség mutatkozott a létrehozására.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-20

Megnézzük, hogy a megvásárolni kívánt márka, hogy viszonyul a fenntarthatósághoz.  

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-21

Óvodásoknak és iskolásoknak indít programot a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.