hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 192
#1
Élelmiszer Online
2018-02-15

5,1 százalékkal emelkedtek tavaly decemberben a mezőgazdasági termelői árak. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Pontosította az EU a párlatok megnevezésének használatát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Az élelmiszer fogalma ma már több mint maga a termék.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

A cég élelmiszermentő programjával és Perfectly Imperfect kínálatával segít csökkenteni a tékozlás mértékét.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Európai uniós rendelet írja elő a felmérést. (Frissített)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-01

A nemzetközi szinten mostanra egységesült forma, sokszor a törvényi előírásoknál is szigorúbb. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

A Persil és a Silan vásárlóinak közreműködésével segíti elő a nevettetők kórházi munkáját.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Az emberek szeretik a cég által forgalmazott, szabálytalan küllemű zöldségeket és gyümölcsöket is.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az idénygyümölcsökkel, –zöldségekkel nem lehet melléfogni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Az idei körtetermés oda, a fagy alaposan elbánt vele.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.