hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 211
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-30

Idén 2000-nél is több gyermekhez jut majd el személyesen.

#2
Élelmiszer Online
2018-11-23

Karácsonyfadíszeket is lehet készíteni a Sió dobozaiból.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

Az italt elméletileg csak az Egyesült Királyságban lehet majd megvásárolni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

A Tesco Perfectly Imperfect kínálatából is szívesen válogatnak a vásárlók.

#5
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A későn jött, rengeteg csapadék több kárt okozott, mint hasznot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-05

Növekszik a hazai gyümölcsfogyasztás - de még mindig nem elégséges az ajánlotthoz képest.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

A kajszi elfagyott, és meggyből is kevesebb termett az elmúlt évekhez képest.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-08

Hamarabb érik a Vilmos körte: már most el kell kezdeni az augusztus végén érő fajta szedését.

#10
Élelmiszer Online
2018-08-07

Az ország tortái és kenyerei is kóstolhatók a Magyar Ízek Utcájában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.