hirdetés
2018. szeptember. 21., péntek - Máté, Mirella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 207
#1
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A későn jött, rengeteg csapadék több kárt okozott, mint hasznot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-05

Növekszik a hazai gyümölcsfogyasztás - de még mindig nem elégséges az ajánlotthoz képest.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

A kajszi elfagyott, és meggyből is kevesebb termett az elmúlt évekhez képest.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-08

Hamarabb érik a Vilmos körte: már most el kell kezdeni az augusztus végén érő fajta szedését.

#6
Élelmiszer Online
2018-08-07

Az ország tortái és kenyerei is kóstolhatók a Magyar Ízek Utcájában.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

Górcső alá vette a magyarok frissgyümölcs-vásárlási szokásait a GfK.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

Idén a Komáromi kisleány és a Három kívánság érdemelte ki a megtisztelő címet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

40 000 hektolitert ittunk belőle egy év alatt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-29

A gyümölcsösültetvény-összeírás előzetes adatait rekordidő alatt publikálta a KSH.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.