hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 98
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

A program többek között az ipar 4.0 lehetőségeinek kihasználására igyekszik ösztönözni a cégeket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

NGM-államtitkár: a vállalkozásokat fel kell készíteni a digitális átalakulásra.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A kivitel helyzetét, illetve a kedvezményes hitel- és biztosítási lehetőségeket járja körül a rendezvénysorozat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-30

Ötszörösére is nőhet a vámáru-nyilatkozatok mennyisége Nagy-Britannia és az EU kereskedelmében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-27

Mintegy 3,2 milliárd forintból épített gyárat a Márka Üdítőgyártó Kft. Felsőlajoson.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Innovatív projektjeivel három magyar kkv is nyert uniós támogatást.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-20

2014-2020 időszakban az uniós források több mint 60 százalékát gazdaságfejlesztésére fordítják.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-08

A nagyobb cégek várakozásai a legoptimistábbak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-12

A közterhekre vonatkozó eddigi pozitív várakozások alábbhagytak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-15

Az élelmiszeripari vállalkozások 50-750 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyerhetnek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.