hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 106
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

De a kis- és középvállalatokat egyelőre csak figyelmezteti.

#2
Élelmiszer Online
2018-04-23

Exkluzív interjú Daka Zsolttal, a Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatójával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-20

Egyre inkább megkerülhetetlen a robotika a feldolgozóiparban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-17

Komoly büntetés vár a hazai kis és közepes vállalkozásokra?

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-13

Az EB betiltaná az élelmiszer-ellátási láncban előforduló legetikátlanabb gyakorlatokat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-23

A ClientFirst Consulting kiosztotta az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-01

A nemzetközi szinten mostanra egységesült forma, sokszor a törvényi előírásoknál is szigorúbb. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

A program többek között az ipar 4.0 lehetőségeinek kihasználására igyekszik ösztönözni a cégeket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

NGM-államtitkár: a vállalkozásokat fel kell készíteni a digitális átalakulásra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.