hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 72
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

Hároméves programja révén tovább növelheti a felhasznált hazai alapanyagok arányát termelésében a Heineken.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-02

GKI: az első két hónap adatai élénkülő gazdasági folyamatokat jeleznek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Számos jelentős évforduló adja a nemzetközi konferencia apropóját.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-19

Volumenét tekintve Lengyelország után "stabil második helyen áll" a magyar élelmiszeripar közép-kelet-európában.

#5
Élelmiszer Online
2017-04-11

A javaslatcsomag megvitatásával kapcsolatban az OKSZ továbbra is konszenzusra törekszik.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-05

77 százalékuknak okoz gondot a jelenség.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-16

Az intézkedéscsomag fékezheti a kereskedelem fejlődését, a vállalkozások megújulását.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

A jelentésben fontos helyet kap a 2016 novemberében megkötött bérmegállapodás.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-28

Létfontosságú, hogy legyen foglalkoztatás a lakosság helyben tartása érdekében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-26

A gazdáknak nincs kivel leszedetni a gyümölcsöt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.