hirdetés
2018. november. 21., szerda - Olivér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 75
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

2019-ben a lakossági fogyasztás bővülése vélhetően alábbhagy.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-03

Idén mindamellett a GKI előzetes becslésénél gyorsabb lehet az üteme.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

A hazánk számára kedvező világgazdasági folyamatok, az alacsony energiaárak és kamatok korszaka véget ért.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

Hároméves programja révén tovább növelheti a felhasznált hazai alapanyagok arányát termelésében a Heineken.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-02

GKI: az első két hónap adatai élénkülő gazdasági folyamatokat jeleznek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Számos jelentős évforduló adja a nemzetközi konferencia apropóját.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-19

Volumenét tekintve Lengyelország után "stabil második helyen áll" a magyar élelmiszeripar közép-kelet-európában.

#8
Élelmiszer Online
2017-04-11

A javaslatcsomag megvitatásával kapcsolatban az OKSZ továbbra is konszenzusra törekszik.

#9
Élelmiszer Online
2017-04-05

77 százalékuknak okoz gondot a jelenség.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-16

Az intézkedéscsomag fékezheti a kereskedelem fejlődését, a vállalkozások megújulását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.