hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 93
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-09

1,487 milliárd euróval kevesebb az előző évinél.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-13

A GKI Gazdaságkutató előrejelzése szerint gyorsul a magyar gazdasági növekedés az EU-támogatások hatására.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A magyar kkv-k ódzkodnak attól, hogy a külföldi piacra is kimerészkedjenek, és ez mindenkinek rossz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-01

28 millió euróval kevesebbet tett ki a tavaly szeptemberinél. (Frissített)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

2017 első nyolc hónapjában az agrár-külkereskedelem aktívuma 2199 millió euró volt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Az állami forgalmi adóval történő machinációk miatt évente 46,3 ezermilliárd forint kár éri az uniót.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-14

MNB: az ipar júliusi gyengélkedése a fizetési mérlegben is megjelent.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-25

Magas rangú bosznia-hercegovinai küldöttség érkezett hazánkba a magyar finanszírozású ENSZ projekt részeként.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Májusban az export és az import is jelentősen bővült.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-10

Az egy évvel korábbihoz képest az export 11,8 százalékkal, az import 13,2 százalékkal emelkedett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.