hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 86
#1
Élelmiszer Online
2017-07-25

Magas rangú bosznia-hercegovinai küldöttség érkezett hazánkba a magyar finanszírozású ENSZ projekt részeként.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Májusban az export és az import is jelentősen bővült.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-10

Az egy évvel korábbihoz képest az export 11,8 százalékkal, az import 13,2 százalékkal emelkedett.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Túlnyomó részt az unióval kereskedtünk.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-05

A keleti-és a déli nyitás ígéretes exportlehetőséget teremt a magyar élelmiszergazdaság számára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-19

Csak az arányuk növelésével lehet a magyar élelmiszer-külkereskedelem pozitív szaldóját megtartani.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

Az áfacsökkentés örvén akár 15 százalékkal is mérséklődhet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-18

Főleg a török-magyar ágazati együttműködés erősítéséről szóltak az egyeztetések.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-10

A magyar mezőgazdaság számára keleti szomszédunk a második legfontosabb export célország volt a közelmúltban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-06

Az EU támogatásainak újraindulása meghatározó szerepet játszik a bővülésben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.