hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 88
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Az állami forgalmi adóval történő machinációk miatt évente 46,3 ezermilliárd forint kár éri az uniót.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-14

MNB: az ipar júliusi gyengélkedése a fizetési mérlegben is megjelent.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-25

Magas rangú bosznia-hercegovinai küldöttség érkezett hazánkba a magyar finanszírozású ENSZ projekt részeként.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Májusban az export és az import is jelentősen bővült.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-10

Az egy évvel korábbihoz képest az export 11,8 százalékkal, az import 13,2 százalékkal emelkedett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Túlnyomó részt az unióval kereskedtünk.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-05

A keleti-és a déli nyitás ígéretes exportlehetőséget teremt a magyar élelmiszergazdaság számára.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-19

Csak az arányuk növelésével lehet a magyar élelmiszer-külkereskedelem pozitív szaldóját megtartani.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

Az áfacsökkentés örvén akár 15 százalékkal is mérséklődhet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-18

Főleg a török-magyar ágazati együttműködés erősítéséről szóltak az egyeztetések.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.