hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 99
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-05

Elemzők: a lakossági fogyasztás tartósan a gazdasági növekedés húzóereje marad.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-04

Magyarország számára rendkívül fontos a Kínával való gazdasági-kereskedelmi együttműködés fejlesztése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-23

A Világbank rangsora azt mutatja meg, hogy mennyire könnyű vállalkozni a vizsgált országokban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-23

Nőtt az export értéke - húsból viszont jóval többet importálunk.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-09

Elemzők szerint ez nem csupán Magyarországra, hanem a régió egészére érvényes.   

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-09

Januárban a kivitel euróban számolt értéke 10,1 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-09

1,487 milliárd euróval kevesebb az előző évinél.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-13

A GKI Gazdaságkutató előrejelzése szerint gyorsul a magyar gazdasági növekedés az EU-támogatások hatására.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A magyar kkv-k ódzkodnak attól, hogy a külföldi piacra is kimerészkedjenek, és ez mindenkinek rossz.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-01

28 millió euróval kevesebbet tett ki a tavaly szeptemberinél. (Frissített)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.