hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 92
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-09

1,487 milliárd euróval kevesebb az előző évinél.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

A külkereskedelmi többletnek sikerült 700 millió euró fölé kerekednie.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-13

A GKI Gazdaságkutató előrejelzése szerint gyorsul a magyar gazdasági növekedés az EU-támogatások hatására.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-01

28 millió euróval kevesebbet tett ki a tavaly szeptemberinél. (Frissített)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

Az import 6,7 százalékkal bővült az előző év azonos időszakához képest.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-25

Fazekas Sándor: az Uniós Alapszerződésben rögzített KAP-célokat továbbra is érvényesnek tartjuk.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

A kereskedelmi többlet 119 millió euróval kevesebb volt az előző év azonos hónapjához képest.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

A nagyszabású mezőgazdasági és élelmiszeripari esemény több mint 100 éves múltra tekinthet vissza.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Az agrárgazdaságért felelős államtitkár is beszédet mondott a Földművesek Napján megtartott rendezvényen.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-14

MNB: az ipar júliusi gyengélkedése a fizetési mérlegben is megjelent.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.