hirdetés
2018. augusztus. 21., kedd - Sámuel, Hajna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 103
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-09

Kétéves rekordot döntött a külkereskedelmi többlet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-02

A kivitel csak kicsit nőtt, a behozatal jobban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

A vártnál kisebb lett az euróövezet külkereskedelmi többlete májusban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

Többek között a magyar-amerikai kiskereskedelmi kapcsolatokról folytatott megbeszélést a cég prominenseivel.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

A kivitel értéke 8,6 milliárd euró (2677 milliárd forint), a behozatalé 8,1 milliárd euró (2516 milliárd forint) volt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

Az export 81 százaléka az Európai Unió tagállamaiba irányult.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A borárak emelkedése várható a külkereskedelmi folyamatok és a termelési költségek növekedése miatt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-02

GKI: az első két hónap adatai élénkülő gazdasági folyamatokat jeleznek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

Ezzel meg is haladta az import második havi növekedését.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-09

Elemzők szerint ez nem csupán Magyarországra, hanem a régió egészére érvényes.   

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.