hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 63
#1
Élelmiszer Online
2017-07-21

Apró kajszikat hozott az öntözés hiánya, ennek ellenére mennyiségi szempontból jónak mondható az idei termés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A XXI. Egri Bikavér Ünnepén a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség által kijelölt zsűri választotta ki a borünnep legjobb borait, ételeit.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

A kajszitermés egyenesen busás.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-21

A magyar kajszi fő célpiacának Németország számít, ahova 4-6 ezer tonna mennyiséget szállítanak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-21

Az állam 1,2 milliárd forintos támogatást nyújtott a beruházáshoz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A rendezvényen a termesztés mikéntjéről is részletes tájékoztatást kaphatnak az érdeklődők.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

Az európai hiány tereli a nemzetközi figyelmet a hazai termésre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-31

Ez a hatályos magyar jogszabályok alapján a határokon túl csak Ausztria néhány tartományában lehetséges.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-25

Az Efko termékeibe műanyagdarabok kerülhettek a gyártás során.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-09

A tejtermékmentes életmódot folytató emberek számára megváltást jelenthetnek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.