hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 67
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

A márciusi hideg időjárás súlyos rügykárokat okozott.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

A Tesco, a szállítói és a NAK közösen harcolta ki számára a megjelölést.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-23

Sajnos az áprilisi fagyok 25-30 százalékos kiesést okoztak, főleg a meggy- és almatermést sújtva.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

A létesítményben évi 3000 tonna gyümölcsöt tudnak majd elraktározni.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-21

Apró kajszikat hozott az öntözés hiánya, ennek ellenére mennyiségi szempontból jónak mondható az idei termés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A XXI. Egri Bikavér Ünnepén a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség által kijelölt zsűri választotta ki a borünnep legjobb borait, ételeit.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

A kajszitermés egyenesen busás.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-21

A magyar kajszi fő célpiacának Németország számít, ahova 4-6 ezer tonna mennyiséget szállítanak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-21

Az állam 1,2 milliárd forintos támogatást nyújtott a beruházáshoz.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A rendezvényen a termesztés mikéntjéről is részletes tájékoztatást kaphatnak az érdeklődők.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.