hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Élelmiszer Online
2017-07-17

Két szervezet kezdeményezte nyilvántartásba vételét a kamarai választásokra.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-17

Leadta nyilvántartásba vételi kérelmét a Magosz a kamarai választásokra.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-05

Együttműködési megállapodást kötöttek az agrárszervezetek a novemberi kamarai választásokra

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-03

Az OKVB legalább hét tagból áll.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-19

Az elnökség eredményesnek tartja a szakmai szervezetekkel az elmúlt 4 évben történt együttműködést.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-16

A NAK küldöttgyűlése 2017. november 3-ára tűzte ki a megyei küldöttválasztások időpontját.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-22

Exkluzív interjú Győrffy Balázzsal, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnökével.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-02-26

A regisztrált kamarai tagok alig valamivel több mint 7 százaléka vett részt a február 21-én zárult megyei választásokon.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-01-15

Február elsején kezdődik az agrárkamarai választás amelynek eredményeként március 28-án megválasztják az Új Nemzeti Agrárkamara országos tisztségviselőit.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-07-05

A Napi Gazdaság információi szerint a törvényt még a nyáron elfogadhatja az Országgyűlés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.