hirdetés
2018. július. 17., kedd - Endre, Elek.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 315
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Az áruház parkolója lesz a „Tej útja” elnevezésű roadshow utolsó állomása.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

A közúti áruszállítás legalább részleges leépítése gyakorlatilag csak előnyökkel járna.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-09

Új távlatokat nyitott az SAP-rendszer a fuvarozó üzletmenetében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

A cég nyeresége az első negyedévben stagnált.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

Megnyílt a Raben új, modern központja a Prága melletti Nupaky-ban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

A vállalat pillanatnyilag főleg a növekedésre fókuszál.

#7
Élelmiszer Online >> karrier
2018-03-06

Zákány Zoltán lett a DanubeTruck Magyarország Kft. új ügyvezető igazgatója.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-06

Rengeteg jelöletlen tojás került elő egy kamionból.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-22

A két oldal összefogásából leginkább a fogyasztók profitálnak. A témával több előadó is foglalkozott a berlini német kereskedelmi kongresszuson.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

90% az élelmiszerláncoktól érkezik. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.