hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 290
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

Szeretnék, ha az ő érdekeiket is képviselné a visegrádi négyek és Franciaország szeptemberi tárgyalásain.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Valószínűleg éppen ezért olyan hátborzongató a máskülönben elektromos meghajtású teherautó megjelenése.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-06

Folytatódik a Magyar Vöröskereszt és a Procter & Gamble együttműködése

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Jelentősen leszoríthatják az üzemanyagköltségeket.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-27

Megkezdte adományosztó körútját a kereskedelmi csoport.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-14

A szektorra elkülönített uniós források elosztásának átgondolására lehet szükség.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-02

A jogszabályok korlátozzák a versenyt és a szolgáltatások szabad áramlását.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-30

Mostantól vasúti szerelvények is bekapcsolódnak a Waberer's rakományainak szállításába.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-26

Bírsággal sújtják a céget, ha a heti pihenőidőt nem kereskedelmi szálláshelyen tölti a sofőr.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-18

A szállítmányozók üdvözlik az újonnan létrejött közúti ellenőrzési munkacsoport tevékenységének elindítását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.