hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 302
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Számos kedvező tényező összjátéka eredményezett óriási ugrást a cég bevételében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A nemzetközi „ünnep” alkalmából 30 tonna ételadománnyal megrakott teherautó konvoj szelte át Budapestet. /Frissített/

#3
Élelmiszer Online
2017-09-28

A kamion a OMÉK-ot követően áruházakat, fesztiválokat, illetve általános iskolákat látogat meg.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-27

Több mint egy tonna élelmiszer gyűlt össze jótékony célra az OMÉK-on.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-26

A hatályba lépett munkajogi reformmal szembeni ellenérzéseiket próbálták kifejezni megmozdulásukkal.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-25

Sikerrel zárult a magyar mezőgazdaság legnagyobb hazai rendezvénye.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A Volvo és a Waberer's ellenőrzött tesztelése keretében gurultak fel az autópályára.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-30

65 százalékuk külföldről érkezett a 72. Tomatinára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

Pedig már több ezer gépkocsivezetőt képeztek ki állami támogatással.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-23

Közel 5 000 tonna élelmiszert mentett meg idén az Élelmiszerbank az élelmiszeripari partnereivel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.