hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1975
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-20

Az idei "Húsatlasz" szakértői szerint a szupermarketeknek is csatlakozniuk kellene. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

Egyéves kampány indul a tokaji borkülönlegesség tengerentúli népszerűsítésére.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Már tavaly tavasz óta tudni lehetett a szakításról.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-15

A fogyókúrák időszakáról. Böjt idején „belülről” táplálkozunk, azaz az önkéntes megvonáskor az energiát nem a bevitt élelmiszerekből, hanem testünk táplálékraktárából nyerjük. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-12

Valamennyi ágazat közül a mezőgazdaság vezette a halálos munkabaleseti statisztikát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Az unió 800 millió forint támogatással járul hozzá a cél elérését elősegítő kampányra.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-12

567 ezer forint gyűlt össze a Rama Jótékonysági Receptműhely akcióján.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Hét hétig tart majd a kóstoltatásokkal teletűzdelt akció.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-07

Már az év első 11 hónapjában meghaladtuk a 2016 egész évi 8 milliárd eurós (2400 milliárd forint) szintet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Egy év alatt csaknem egymillió tonna répát vett át az üzem.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.