hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1889
#1
Élelmiszer Online
2017-09-18

A COOP ismét rendhagyó módon népszerűsiti a hazai élelmiszereket. Legújabb kampányukban gyanútlan járókelők és népszerű sztárok küzdenek kedvenc fogásaink régies neveivel.(X)

#2
Élelmiszer Online
2017-09-15

Szeptember 22-ig lehet nevezni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Wossala Rozina énekel, Hajas László szakácskodik, Bártfalvi Sándor hajat vág. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Online és mozikban lesznek láthatók a kisfilmek.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-12

A Kreatívot is kiadó vezető szaklapkiadó még kiterjedtebben szolgálná ki az üzleti döntéshozókat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

A J. Walter Thompson reklámügynökség készítette.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

Az elnyűtt árpából készült ital egészséges, és hozzájárulhat a földi lakosság fenntartható élelmezéséhez.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

Számos hátránnyal rendelkeznek a Távol-Keletről beáramló készítmények.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Az aranyozott édességért cserébe kifizetett összegből úszásoktatást szerveznek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A Szentkirályi új reklámfilmjét a Republic Group készítette.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.