hirdetés
2018. november. 18., vasárnap - Jenő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2137
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

Tatán folytatódott a „Legyen minden nap, mézes nap!” kampány.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-16

A margarinmárkának a Café Communications segített branded content sorozatának megvalósításában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

Limitált díszdobozzal készül az ünnepekre az Unicum.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

A halfogyasztást ösztönző marketing kampány a Magyar Ízek Őszi Vásárát is útba ejti.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-13

Kevin, a répa vezeti a teherautót, de hirtelen bajba kerül. 

#6
Élelmiszer Online
2018-11-13

Kenderesi Tamás a Tejszív kampány arcaként vett részt a Tej Terméktanács rendhagyó eseményén.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

Exkluzív interjú Csoknyainé Horváth Gertruddal és Görgey Andrással, a dm ügyvezetőivel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

Nyáry Krisztián a Budafoki Élesztő kampányában Petőfi vagy Móra Ferenc étkezési szokásait eleveníti fel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

Sikeres volt a Nestlé és a Tesco közös jótékonysági akciója.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Csehország, Magyarország és Litvánia kivételével, továbbra is a tévékhez folyik be a legtöbb reklámbevétel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.