hirdetés
2018. február. 24., szombat - Mátyás.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 915
#1
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-02-23

Élelmiszeripari cégek számára a felhasználatlan pénzt újból megtendereztetik.

#2
Élelmiszer Online
2018-02-23

Napi kétezer baromfit dolgoznak fel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-22

Egyszerűsített adózást, az adminisztratív terhek könnyítését kérik a kormánytól.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-21

Ősszel már meg is kezdhetik a tesztelését.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

A cég ötmilliárd forintból hajtja végre a kapacitásbővítést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

A modern technológiát alkalmazó gyárba Hollandiából érkeznek a felszerelések.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-15

A bevezetése jelentős kihívások elé állítja a vállalkozókat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-12

Agrárhitel Garancia program, és bogyósgyümölcs feldolgozóüzem is szerepelt a témák között.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-09

A szigorodó csomagolóipari szabályozásokról, és új technológiákról rendeztek a Sirhán konferenciát. 

#10
Élelmiszer Online
2018-02-09

Exkluzív interjú Fazekas Endrével, a Sió-Eckes Kft. egykori, a Pek-Snack Kft. jelenlegi ügyvezetőjével.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.