hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 887
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

Az eddigi legnagyobb magyar tőkével megvalósuló romániai agrárberuházás alapkövét tették le Kerelőszentpálon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

Az új pincészetben idén eddig 7,7 millió kiló szőlőt dolgoztak fel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A cég büki gyárának dolgozói létszáma 920 főre emelkedik a fejlesztéssel.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A cégek versenyképességük és termelékenységük erősítésére fordíthatják az elnyert összeget.

#5
Élelmiszer Online
2017-11-08

A nagyobb gazdálkodók körében egyre elterjedtebb a precíziós gazdálkodás és a GPS-technológia.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Hat és fél éve nem nőtt akkorát, mint októberben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

A tiszapüspöki üzem tevékenysége 185 milliárd forinttal fogja növelni a GDP-t.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-27

Mintegy 3,2 milliárd forintból épített gyárat a Márka Üdítőgyártó Kft. Felsőlajoson.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-27

A beruházás értéke, amellyel jelentősen növelné termelését a Szarvasi Mozzarella Kft., 1 milliárd 840 millió forint.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

Palkó András és Eszéki Zoltán is a vállalaton belülről érkezett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.