hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 954
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

A cégek kétharmada szembesült már az elmúlt fél évben a munkaerőhiány okozta nehézséggel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Itt a lista, hová mennek biztosan a NAV-revizorok.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A vállalat a zalaszentgróti üzemét bővítette ki az 1,8 milliárd forintos beruházással.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A gyümölcs főfajtáinak együttérése jelentős mennyiségi torlódást okozhat a piacon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Aktuális kérdések, ahogyan a vezérek látják.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Felgyorsul a közúti fuvareszközök forgalma köszönhetően az új programnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-07

"A rendszeresen aszály sújtotta területeken tározótavi kapacitásokat kell kiépíteni".

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-05

Elemzők: a lakossági fogyasztás tartósan a gazdasági növekedés húzóereje marad.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Az online vásárlásoknál a logisztikai cégek már tavaly év végén emelték a kézbesítések árát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Közel két évig járhatunk önkiszolgáló mosodába egy mosógép árából.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.