hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1117
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-01

Dekorációs ötletek a hideg évszak hátralevő napjaira a Praktikertől.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Egy nap alatt 78 milliárd forintot költöttek el a magyar vásárlók.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-23

Januárban több személyi kölcsönt folyósítottak a bankok, mint a karácsony előtti hónapokban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

4 nagy lánccal és több mint 70 élelmiszeripari gyártóval dolgozik együtt az Élelmiszerbank.

#5
Élelmiszer Online
2019-01-18

Applikációval rendelték és Kínából hozatták a karácsonyi ajándékokat tavaly a magyar fiatalok.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

A növekedés szinte egész évben, hónapról hónapra tapasztalható volt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Sok járulékos előnnyel jár a legalacsonyabb fizetés értékének megemelése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-14

Exkluzív interjú Garamvölgyi Glóriával, a Waberer’s-Szemerey Logisztikai Kft. kereskedelmi igazgatójával.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

2018 utolsó hat hetében csak úgy kapkodtak a Deluxe termékek után.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.