hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1030
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

Ami azt illeti, globálisan is a reneszánszát éli.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Öt éves a Tesco online. Az áruházlánc az elmúlt években 20 millió rendelést kézbesített.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A Tesco ismét támogatja az Ökumenikus Segélyszervezet adománygyűjtő kampányát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A magyar internetes kiskereskedelem.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

A taggyűlésen 19 vállalat vehette át a 3. alkalommal odaítélt „Megbízható Munkaadó“ elismerő címet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-09

Árváltozás és pszichológia.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-23

A fogyasztók rendkívül tájékozatlanok – derül ki ez is a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

Itthon az európai árcsökkenés ellenére kedvező az ágazat helyzete.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

20% feletti forgalomnövekedésre is számítanak - nő az igény a minőségi termékek iránt. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.