hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1037
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

Egy brit szupermarketlánc üzleteiben árulják.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Akár 3 millió forint elnyerhető az Auchan pályázatán a fiatalok egészségmegőrzését támogatandó.

#3
Élelmiszer Online
2018-10-08

Az egészséges életmódot támogató termékek ma már a termékfejlesztés új irányát képviselik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

A két cég közös jótékonysági akcióval lép fel az élelmiszer-pazarlás ellen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-01

Az Egyesült Királyságban dobták piacra a karácsony előtti várakozást megkönnyítő kalendáriumot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

A karácsonyi bejgli, a fitneszbérlet, vagy a születésnapi  bonbon is adóköteles bérré válhat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-25

A tejföl és a vaj esetében 10%-os, a többi terméknél pedig 5-7%-os áremelkedés várható.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

Ami azt illeti, globálisan is a reneszánszát éli.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Öt éves a Tesco online. Az áruházlánc az elmúlt években 20 millió rendelést kézbesített.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A Tesco ismét támogatja az Ökumenikus Segélyszervezet adománygyűjtő kampányát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.