hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1010
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

A weblátogatók karácsonyi ajándékokra tavaly hozzávetőlegesen 234 milliárd forintot költöttek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-16

TOP 10 játékkategória bevétel alapján a REGIO JÁTÉK-tól.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A termelőknek sikerült a madárinfluenza miatt kiesett termelést pótolni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

Zöldenergia-forrássá alakítva hozzájárulhat a lakosság otthonainak fűtéséhez.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

Az áruházak erre az eshetőségre is alaposan felkészültek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Az ünnep előtti kéthetes mustra során számos szabálytalanságot találtak a szakemberek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Összesen 517 tonna tartós élelmet adományoztak a rászorulóknak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

A Tesco által is támogatott karitatív kezdeményezés keretében 60 millió forintot adományoztak a vásárlók.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Az érintős fizetési forgalom bőven megduplázódott.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-02

Árulják a húsvéti csokikat: Nagy-Britanniában máris beszerezhetők a húsvéti csokik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.