hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 959
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-17

A diszkonthálózat boltjai nem nyitnak ki december 24-én, közben azért a vásárlóira is gondol.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-16

A Black Friday már tavaly bevette Magyarországot, idén tovább nő a tét: 2017-ben közel 3,5 millióan számítanak rá.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-10

A termelés várhatóan 2018 közepén kezdődik el, a termékek elsődleges piaca Franciaország lesz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

Vélhetőleg idén is több százezer ember fogja felkeresni a kézműves termékektől roskadozó standokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A madárinfluenza lecsengésével úgy tűnik, visszaállt az egyensúly a piacon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Az égetett szeszes italok forgalma egy év alatt meghaladta a 80 milliárd forintot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

A Fiatal Családosok Klubja nehezményezi, hogy már a halottak napján elözönlik a boltokat a csoki mikulások.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A 2016/17-es gazdasági évben a magyarországi piacon összesen 302 millió eurós forgalmat ért el a drogéria.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A lakosság ünnepi asztalra szánt kiadásai akár a 200 milliárd forintot is megkörnyékezhetik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

A vállalat 2018-ban is elkötelezett a további bérfejlesztések mellett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.