hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 92
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Egyre több prémiumterméket vásárolnak a fogyasztók - 30-40 százalékkal növekedhet a kosárérték.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-26

A december 24-i nyitvatartási idő rövidítését kéri a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

A szeretteinek semmiképpen se ajándékozzon hamisított és ellenőrizetlen forrásból származó termékeket!

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

10-ből 8 európait ér kisebb-nagyobb bosszúság a bevásárlások alatt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

A magyarországi kereskedők november 24-én 25-30 milliárd forint forgalomra számítanak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A lakosság ünnepi asztalra szánt kiadásai akár a 200 milliárd forintot is megkörnyékezhetik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2017-05-03

Az FMCG TOP 2017 – A növekedés rakétái című, kétnapos konferenciánkon átadtuk Az Év Boltja 2017 díjakat. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

A nagypénteki munkaszüneti nap teljesen átrajzolja a térképet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Kiskereskedelem egésze hozzávetőleg 6%-kal bővült, addig az online piac 18%-kal tudott növekedni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.