hirdetés
2018. július. 21., szombat - Dániel, Daniella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. háztartási naperőművet helyezett üzembe soproni üzleténél.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A HEINEKEN Hungária futótűzként terjesztené tovább „műanyagpohár mentes május” mozgalmát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

A gyártás és a hulladékképződés teljes folyamatának környezeti hatásait felmérték a brit kutatók.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-02

Az ALDI elkötelezett a működéséből származó károsanyag-kibocsátások csökkentése mellett.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-14

A hazai vezető vállalatok 80 %-ának már vagy van karboncsökkentési stratégiája, vagy dolgozik rajta.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-14

Lassan konkrét vállalásokat kell tenniük a cégeknek fenntarthatósági céljaik megvalósításához.

#7
Élelmiszer Online
2015-02-25

Az Élelmiszer szaklap és a Tesco közös workshopja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.