hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 571
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

A sörgyártó a Waberer’s csoporttól igazolta a szakembert.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-24

Hároméves vezetőképző gyakornoki programot indít a Mars.

#3
Élelmiszer Online >> karrier
2019-01-08

Brian Ayling Stéphanie Le Béchec-et váltja a Mars közép-európai igazgatói pozíciójában.

#4
Élelmiszer Online
2018-12-18

Az új év, új élet, új szakma mottó jegyében sokan vágnak bele egy képzésbe az esztendő elején.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Gulyás János hat év után Urbán Zsoltot váltja az a poszton.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

Tovább bővül a szépség- és testápolók piaca, mivel „jól kinézni” egyre fontosabb lesz. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

Hét hivatás jeles képviselői tettek tanúbizonyságot szakértelmükről.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

A Great Place to Work® 2018 elismerése után az Aon Legjobb Munkahely címét is elnyerte a cég.

#9
Élelmiszer Online >> karrier
2018-11-07

Horst Leitner lesz decembertől az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. anyavállalatának új elnök-vezérigazgatója.

#10
Élelmiszer Online
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.