hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-21

Általában kettő–öt, de esetenként akár tíz százalékkal is növelhető egyes kategóriák bolti forgalma kategóriamenedzsment révén. Kategóriamenedzsment külföldön.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-06

Bányi Katalin kereskedelmi és marketingigazgató Svájcban folytatja, a cég kettébontja a feladatkörét.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-01

A Laurel Kft. innovatív megoldásai hatékonnyá teszik a vevőkiszolgálást, miközben a legnagyobb eredménynövekedést biztosítják az üzletek számára. (x)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-07

Ezt a kérdést járja körül a Nielsen kategóriamenedzsment workshopja.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-02

A SPAR Magyarország beszerzési csoportvezetője a közelmúlben vehette át a VinCE magazin által alapított VinCE Awards versenyen „A legjobb borbeszerző” címet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-02

2015. július 1-jétől Fabrizio Sforza tölti be a Danone Kft. kereskedelmi igazgatói posztját. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2012-06-19

Az élelmiszer-ipari óriáscég a Grey/G2-t bízta meg shoppermarketing feladatainak ellátásával.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-04-10

Vannak-e az egyes európai országokra jellemző vásárlói viselkedési formák? Erre a kérdésre kereste a választ a Henkel a 10 európai ország 5600 vásárlójának szokásait összehasonlító kutatásában, melynek során speciális magyar fogyasztói csoportot is azonosított.

#9
Élelmiszer XIX. évf. 9. szám
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-09-29

Közelebb Magyarországhoz – ez is lehetne a Beiersdorf Magyarország frissen kinevezett ügyvezető igazgatójának mottója, hiszen pillanatnyilag életének egyik legnagyobb kihívása az, hogy megtanuljon magyarul. Thomas Lichtblauval kinevezése után budapesti irodájában beszélgettünk.

#10
Élelmiszer XIX. évf. 5. szám
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-05-11

Recesszióban és a kilábalás időszakában a szokásosnál nagyobb szerepet kap a kategóriamenedzsment. Fontos feladata az eladás növelése mellett, hogy megakadályozza a forgalom csökkenését. A Nielsen tanulmánya.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.