hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 53
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

Egy év alatt 70 százalékkal emelkedett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A paradicsomszószgyöngyök a közkedvelt halikrákkal megtévesztően hasonló módon viselkednek a szájban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Tavaly év végén ukrán termékek tömkelegére vetett ki embargót Oroszország.

#4
Élelmiszer Online
2018-06-05

24 órás, világkörüli ünneplésre készül a Moët & Chandon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-09

A szakma szerint garantáltan lesz új magyar Michelin-csillagos étterem.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A ponty mellett más fajtákra is egyre inkább vevők a vevők.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

Egy új gigantikus szereplő halkan kezdi totálisan bekebelezni a halikrák piacát.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-16

A Moët & Chandon szervezte, idén először Magyarországon is egy csomó helyen lehetett pohárral kérni a pezsgőt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-07

Egységes sztenderdek alapján szakértők bírálják el az előválogatáson átesett több mint 200 bort.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-13

Nemcsak Bálint napon teremthetünk ízlésesen hangulatot a párunknak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.