hirdetés
2018. május. 20., vasárnap - Bernát, Felícia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 705
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Emelkedik az új típusok és a felsőerjesztésű, kézműves sörök forgalma.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-09

Árváltozás és pszichológia.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Májusban a Rosalia borfesztivál számos családi programmal várja a látogatókat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-20

Egyre inkább megkerülhetetlen a robotika a feldolgozóiparban.

#5
Élelmiszer Online
2018-04-13

A vizsgálatoknak nagy szerepe van a gombás megbetegedések okainak megértésében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-12

Az egész Kárpát-medencében működhet a jégkármérséklő rendszer.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Összességében az élelmiszerek ugyanezen időszak alatt drágultak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-04

6 ezer munkavállaló hiányzik a sütőipari ágazatból.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

Megerősítették: a rostban gazdag étrend segítséget nyújt a vércukorszint szabályozásában.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

4 millió darab figurás édesség teszi színesebbé az üzletlánc ünnepi repertoárját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.