hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 659
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Az Élelmiszerkönyvtől eltérő nevek használatával lehetséges más összetétellel gyártani a termékeket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

A hagyományos hagymaleves receptjére is fényt derítenek a szombati Hagymanapon.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-12

Az ágazatból 6 ezer munkavállaló, közülük mintegy 3 ezer pék hiányzik. /Frissített/

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

Hiába maradt el a termés mennyisége a tavalyi rekordtól.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-01

A búza ára továbbra is hullámzóan alakul, de az elrejelzések alapján akár rekordkészletek is felhalmozódhatnak belőle.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-31

A malmok a tavalyinál magasabb árat adnak a jó minőségű búzáért. Az exportpiac továbbra is nyomott.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-30

A 26. Budapest Borfesztiválon a kitűnő borokon kívül a zenei kínálat is páratlan lesz

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Idén Eszenyi Ferenc ízkompozíciója nyerte el a fődíjat a magyar cukrászok rangos fagylaltversenyén.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-21

A minőségi szigorítások ellenére érhetik kellemetlen meglepetések a vásárlók.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-17

Kis Miklós Zsolt: augusztusban elkezdődik a gazdák értesítése a pályázati döntésekről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.