hirdetés
2017. július. 22., szombat - Magdolna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 634
#1
Élelmiszer Online
2017-07-22

„Én pék vagyok” – mondja magáról Ludwig Klára, a JÓkenyér ügyvezető-tulajdonosa. Magyarországon sajátította el a szakmát, Németországban kezdte el gyakorolni ezt a mesterséget, majd hazatérve német férjével Solymáron alapították meg cégüket, a JÓkenyeret. A kezdetektől a címben tömören megfogalmazott hitvallás jegyében missziójuknak tekintették az egészséges, teljes kiőrlésű alapanyagokból készített pékáruk hazai meghonosítását. Az első évek nagyon nehezek voltak, de az idő, a szorgalom és a kitartás végül meghozta gyümölcsét, a JÓkenyér ma már évről évre gyarapodó, virágzó cég. Az Élelmiszer a tulajdonossal, Ludwig Klárával beszélgetett. Apropóként a Magyar Élelmiszerkönyv egyes kenyereket érintő új szabályozása szolgált.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A XXI. Egri Bikavér Ünnepén a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség által kijelölt zsűri választotta ki a borünnep legjobb borait, ételeit.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

Nemeshany vízimalmában fogják felőrölni a felhalmozott adományt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Májushoz viszonyítva az átlag nem változott.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Az ország kenyérgabona, takarmány és vetőmag ellátása biztostott. (Frissített)

#6
Élelmiszer Online
2017-07-07

A megengedett határérték tízszeresét mutatták ki a rák kockázatát eséllyel növelő anyagnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Más okból isszák.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-03

A kereskedelmi lánc kiáll a jó minőségű, egészséges, helyi termékek mellett.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-29

Az egészséget támogató, okos élelmiszereknek évi több milliárd forint forgalmú piaca épülhet ki belföldön, elsősorban a sütő- és édesipar területén. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

Elkeserítő a helyzet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.