hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 675
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-15

A Pékszövetség minden évben 3 különböző díjat oszt, 2-2 szakembernek, illetve vállalkozásnak.

#2
Élelmiszer Online
2017-11-09

A KEF mintegy 20 tagszervezetének vezetői a horvátországi Karancs (Karanac) községben tartottak egyeztetést.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A vaj éves szinten hatalmasat drágult.

#4
Élelmiszer Online
2017-11-09

16 különböző márkájú, összesen 50 mikrohullámú sütőt tesztelt laboratóriumban a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A felnőtt lakosság után a 6-17 éves korosztály számára is új hazai táplálkozási ajánlást adott ki az MDOSZ.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

A szénhidrátoké lehet az újonnan fellelt zamat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

A világ legdrágább rizse a felkelő Nap országa számos prefektúrájából érkező termények keveréke.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A nemzetközi „ünnep” alkalmából 30 tonna ételadománnyal megrakott teherautó konvoj szelte át Budapestet. /Frissített/

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

A Magyarok Kenyere program keretében került sör az eseményre.

#10
Élelmiszer Online
2017-10-11

Első helyen végeztek a Debreceni Egyetem élelmiszermérnök hallgatói a “KnowinFood” versenyen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.