hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 169
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

Csaknem 30 pincészet és mintegy 50 kulturális, könnyűzenei program várja résztvevőket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-09-17

A kongresszus optimális keretet fog biztosítani az ágazati szereplők közötti tapasztalatcserére.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

A maga nemében legjelentősebb hazai expón több szakmai konferencia várja a látogatókat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

A magyar agrárminiszter egyenesen mintaprojektnek minősítette a beruházást.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

Kerekasztal-beszélgetést folytattak a közös agrárpolitika jövőjéről a Bálványosi Nyári Szabadegyetemen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Az új piacok számos lehetőséget tartogatnak a hazai élelmiszerexportnak. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Az előállítói és a kereskedői oldal mellett a vásárlókat képviselő civil szféra is részt vett a beszélgetésen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Aktuális kérdések, ahogyan a vezérek látják.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-31

Hogyan válhat még sikeresebbé a magyar termék? Láncok és gyártók folytattak eszmecserét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A globális problémák és a kiaknázatlan piacok számos lehetőséget rejtenek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.