hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 52
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-01

2017-ben több mint 800 - az előző évekhez képest ötször több - webáruházat ellenőriztek próbavásárlásokkal is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-30

Az NFM és a fogyasztóvédelmi hatóság idén együttesen több mint félezer webáruházat vizsgált.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-26

Egyszerűen eltűnt a vaj a francia szupermarketek polcairól, és a tejterméktanács vezetője szerint hónapokig így marad.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-21

Ha az ágazat nem megy keresztül jelentős változásokon, tíz éven belül a föld színéről is eltűnhet a szabolcsi alma.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-14

Jelenleg az internetes vásárlások többsége még házhozszállítással párosul, de már formálódnak az új csomagátvételi üzleti modellek.

#6
Élelmiszer Online
2017-05-10

A G’Roby volt az első fecske az online kereskedelemben.

#7
Élelmiszer Online
2017-04-06

A kereskedelmi márkák részesedésének növekedése folytatódott szinte valamennyi csatornában.

#8
Élelmiszer Online
2017-03-27

Átlagon felüli érdeklődés övezte vásáron összesen 138 ország képviseltette magát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-16

Az intézkedéscsomag fékezheti a kereskedelem fejlődését, a vállalkozások megújulását.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-01

Kiskereskedelmi trendek 2025-ig.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.