hirdetés
2017. november. 22., szerda - Cecília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 51
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-30

Az NFM és a fogyasztóvédelmi hatóság idén együttesen több mint félezer webáruházat vizsgált.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-26

Egyszerűen eltűnt a vaj a francia szupermarketek polcairól, és a tejterméktanács vezetője szerint hónapokig így marad.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-21

Ha az ágazat nem megy keresztül jelentős változásokon, tíz éven belül a föld színéről is eltűnhet a szabolcsi alma.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-14

Jelenleg az internetes vásárlások többsége még házhozszállítással párosul, de már formálódnak az új csomagátvételi üzleti modellek.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-10

A G’Roby volt az első fecske az online kereskedelemben.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-06

A kereskedelmi márkák részesedésének növekedése folytatódott szinte valamennyi csatornában.

#7
Élelmiszer Online
2017-03-27

Átlagon felüli érdeklődés övezte vásáron összesen 138 ország képviseltette magát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-16

Az intézkedéscsomag fékezheti a kereskedelem fejlődését, a vállalkozások megújulását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-01

Kiskereskedelmi trendek 2025-ig.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-27

A Viber márciustól belép a netes vásárlás piacára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.