hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 133
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-30

Ötszörösére is nőhet a vámáru-nyilatkozatok mennyisége Nagy-Britannia és az EU kereskedelmében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Pedig a vásárlók tekintélyes része még mindig bizalmatlan az értékesítési csatornával szemben.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-31

Öldöklő árversenytől és a kiskereskedelem gyökeres átalakulásától tartanak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-21

Általában kettő–öt, de esetenként akár tíz százalékkal is növelhető egyes kategóriák bolti forgalma kategóriamenedzsment révén. Kategóriamenedzsment külföldön.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-27

Kiugróan nőtt a magyarok vásárlóereje.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-24

Tizedszer adták át az EKI Tudományos Díját Kölnben azoknak, akik hozzájárultak a kiskereskedelem fejlődéséhez. Bemutatunk két nyertest.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-14

Az Aldi, a Tesco, a Lidl és az Auchan a top 25 között.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-10

A G’Roby volt az első fecske az online kereskedelemben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Kiskereskedelem egésze hozzávetőleg 6%-kal bővült, addig az online piac 18%-kal tudott növekedni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.