hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 142
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-30

A munkaerőhiányra jó válasz, a bevételeket azonban csökkentheti. Eláruljuk miért.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Akadályokkal, de folytatódik a konjunktúra az élelmiszer-kiskereskedelemben. Előrejelzés és árbevétel-listák.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-04

6 ezer munkavállaló hiányzik a sütőipari ágazatból.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

Az automatát üzemeltető vállalkozásoknak július 1-ig kell beszereltetniük a felügyeleti egységet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-08

Segítik-e az értékesítést az elismerések? A borversenyes „plecsnik” vitákat generálnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-05

A szervezet rendkívül magasnak találja a zöldségeket és a gyümölcsöket sújtó általános forgalmi adót.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-21

A forgalom növekedésének üteme így sem nevezhető éppenséggel lomhának.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

Andrzej Duda lengyel elnök aláírta kedden az üzletek vasárnapi nyitva tartását korlátozó törvényt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-30

Ötszörösére is nőhet a vámáru-nyilatkozatok mennyisége Nagy-Britannia és az EU kereskedelmében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.